PDA

Vis full versjon : Gutte år?

Rebecca
19-08-2002, 13:59
Snakket med jordmor på forrige kontroll og ho sa at det virker som om det kommer mest gutter dette året?!
Jeg kjenner flere som har fått eller skal få en liten og alle skal ha en gutt :)
Noen andre som har merket det?
Hva får dere?
Er litt nysgjerrig jeg:) :???:
:findag:

Mila
19-08-2002, 14:07
Har også inntrykk av at det er flest gutter som blir født. Er selv også helt innstillt på å få en liten gutte babis selv om jeg ikke vet, hadde jentefølelse lenge:baby: men er nå veldig usikker. Jeg tror det er Sebastian som kommer:) Men bare alt er bra så er det det viktigste.

:findag:
Mila

Mormona
19-08-2002, 14:40
Har registrert det, jeg også....er i en veldig aktiv treffgruppe bestående av snartmammaer og nybaktemammaer her i Telemark. Og her har vi faktisk en foreløpig overvekt av gutter i gjengen vår. Kan godt være at vi er inne i et gutteår :)

Jeg venter ifølge ultralyd ei lita jente, jeg da, så jeg får bidra til å jevne ut litt i alle fall ;)

klem fra Mormona T-13

Vimsen
19-08-2002, 15:00
heia !

Dette hadde jeg ikke hørt for men jeg venter også en jente så statistikken jevnes vel ut med mormona og meg :lol:

klem
Vimsen T-15

Wanja
19-08-2002, 17:51
Rebekka:)
Har heller ikke registrert det...men jordmoren min sier alså at vi får en gutt...:klapp: :klapp:
Men om det kommer ut en Julian Mathias eller ei Aurora Emilie er egentlig ikke nøye for oss...bare ungen har det bra;)
Men vi har kjøpt litt blåe klær nå da,så vi venter i spenning;)

Wanja35+1:findag:

Tidl. bruker
19-08-2002, 17:53
Maaange som får gutter, og jommen ligger det ikke en i min mage og:D

Lila

kokkemor
19-08-2002, 18:04
Her blir det også en jente baby,ifølge UL.
:klapp: :klapp:

Hvis det viser seg at det er feil, blir nok det en baby med massevis av "kilter" av ymse slag.

Vi får opptelling av kjønn når september er over,da vi vi vel litt mer

:mervink:

Katja
19-08-2002, 20:30
Jeg synes det virker som om det er helt motsatt, jeg! Alle jeg kjenner får jenter. Og det ligger ei som skal ha på seg rosa i magen min også....

Katja

amor
19-08-2002, 22:14
Det er mulig det! :D

MEN da skal jeg sannerlig dra opp snittet på hunkjønnet! Her kommer det to jenter - om vi ikke har blitt fullstendig lurt trill rundt på x-antall ul`er iløpet av dette svangerskapet!

Malinmor
20-08-2002, 01:05
2001 var et skikkelig gutte år, alle i min barselsgruppe fikk gutt uten om 1, og vi var 12 i den gruppen:) Og alle utenom den barselsgruppen(som jeg vet om og kjenner) fikk gutt. Nå venter vi ei lita jente vi:baby:

:stakar:

joker
20-08-2002, 01:30
hei..

Jeg trodde det var jente år i år jeg:baby:
to som jeg vet om har fått jenter og jeg og to av mine venninner
skal ha jente, så derfor tenkte jeg at det er
jente år i år;)
Men det er jo ikke godt å vite..
Uansett...spennende blir det jo uansett:klapp:

lykke til :baby: :baby:

hilsen joker T 21

sol
20-08-2002, 02:08
Ultralyden vår sier at vi får en jente denne gang.

Sol:)

sunniva
20-08-2002, 02:19
I nabolaget hvor vi bor er det kommet 3 gutter. I tillegg er det ei som har termin senere på høsten som venter gutt. Bare oss med jente i vente. :)

Hilsen Sunniva 32+3, på besøk fra oktoberklubben