Vis full versjon : Er jeg den eneste uten ømme bryster?
I de to svangerskapene som gikk galt, begynte brystene å voksene ganske fort. Denne gangen er det veldig stille på brystfronten. Det har vært et enkelt stikk en gang i blant, men det er alt.
Nå vet jeg godt at symptomene varierer veldig fra person til person, men jeg lurte på om det var flere julidamer der ute som har det som meg. Jeg føler meg litt ensom.:uff:
Ja ja, den hyppige vannlatingen begynte ihvertfall i går.
Der kan jeg ikke hjelpe deg, her er det ømt! Blir ikke bedre av at storebror kjørte gåvogna si rett i melkekartongen i morges.....
Ups, nå karnøfler han høyttalerne!
Mine har vokst og vokst de... og er VELDIG vonde... men første gangen jeg gikk gravid kjente jeg ingenting. De ble større, men de var slettes ikke ømme... så det også forskjell fra gang til gang også...
Tiden flyr
18-11-2002, 11:55
Mine er faktisk ikke ømme i det hele tatt. I alle fall ikke foreløbig.
Men brystvortene mine, de gjør vondt, de!
Sist jeg var gravid var puppene mine ømme hele tiden.
...men de er veeeeldig ømme til tider ja! Og liksom litt tyngre ...
Men innimellom er de ikke det og da får jeg hetta
:bonk:
:) Klem fra Zoom
Første gang var det bare brystvortene hos meg også. Men nå er det ingenting. Ja ja, det kommer vel.
I dag har jeg en annen interessant symptom. En slags "summing" der nede.
For noen kropper vi har!
Jeg har ikke spesielt ømme bryst jeg heller, men brystvortene derimot!
Og de er som hos zoom - tyngre..
Hei C3PO! Tenkte bare jeg skulle berolige deg litt, jeg.. Her er det ikke ømme pupper at all! Forrige gang var brystvortene så vonde at ingen og intet fikk røre, denne gangen kjenner jeg svært lite. Samboer'n hevder at de har blitt litt større, men det tror jeg er ønsketenkning.. ;)
Verken bryst eller brystvorter er ømme her i gården. De var det i forrige svangerskap, men ikke denne gangen - så langt i alle fall. Det eneste jeg egentlig merker er litt mensmurring i ny og ne, og så er jeg trøtt.
Her er det både og... Noen dager er det ille, og andre dager merker jeg ingenting! Så jeg tror ikke det er noen "regler" for det, jeg.
Tidligere Bruker
18-11-2002, 23:32
MIne er ikke veldig ømme enda.... Bare litt. Og det varierer litt fra dag til dag. ;)
:mervink:
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.