Vis full versjon : piercing
hei! Tok en test i dag jeg og den var svaaak positiv,så nå håper jeg at det stemmer at jeg har en:baby: i magen! Og da lurte jeg på en ting,jeg har piercing i magen! Synes dere at jeg burde ta den ut eller kan jeg ha den i helt til jeg eventuelt må ta den ut..
♥ Pearly
28-11-2004, 01:25
Jeg har villet venta hvis jeg var deg, (med tanke på at du fremdeles kan få en SA) Jeg tok ut min da jeg var 3-4mnd på vei...og vet faktisk av mange som har hatt piercing`en i hele svangerskapet. Men det beste er vel å ta den ut når magen kommer :klemme:
Jeg har min percing i magen enda.....:nemlig:
Hedvig85
28-11-2004, 11:08
Jeg er snart 16 uker på vei å jeg har min ennda.. lurer på å prøve å la den sitte i hele tiden.. men det kommer jo MASSE ann på hvordan navlen blir etterhvert.
Snakka med legen å hun sa at det var helt greit, men jeg måtte sette i plastikk kuler å ikke ha noe spisst metall i..
Jeg elsker piercingene mine å kommer til å bli dødslei meg hvis jeg må ta de ut!
Millemor
28-11-2004, 11:16
Du får "gravid-piercing"der du tok piercingen din.Den er ikke fin,men du kan gå med den gjennom hele svangerskapet.Det er et gjennomsiktig plastrør med to vanlige kuler i endene.
Hadde det sist,fungerte greit for meg:nikker:
Bare fordi jeg er nysgjerrig: Hva er fordelen med å ha dobb i plast heller enn metall?
Og for å svare på spørsmålet ditt Annimor: Jeg tror du ser selv om det blir nødvendig å ta ut eller bytte ut dobben, etter hvert som mageskinnet strekkes. I mitt tilfelle begynte ikke huden i navlen, og dermed heller ikke en evntuell piercing der, å strekkes før i uke atten. En venninne hadde sin på under fødselen for noen uker siden, og kan ikke se at hullet er strukket i det hele tatt.
I forhold til infeksjonsfare og slikt, er det en forsvinnende liten risiko.
Catwoman
28-11-2004, 14:13
Bare fordi jeg er nysgjerrig: Hva er fordelen med å ha dobb i plast heller enn metall?
Og for å svare på spørsmålet ditt Annimor: Jeg tror du ser selv om det blir nødvendig å ta ut eller bytte ut dobben, etter hvert som mageskinnet strekkes. I mitt tilfelle begynte ikke huden i navlen, og dermed heller ikke en evntuell piercing der, å strekkes før i uke atten. En venninne hadde sin på under fødselen for noen uker siden, og kan ikke se at hullet er strukket i det hele tatt.
I forhold til infeksjonsfare og slikt, er det en forsvinnende liten risiko.
Det har visst noe med at de ikke vil du skal ha metall i kroppen itilfelle det skjer noe under fødselen og du må ta hastekeisersnitt...Rett meg om jeg tar feil!
Å dobben i plast er ganske bøyelig og dermed bevarer du hullet til magen er blitt til baby.:nikker:
Stoor klem!:klemme:
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.