Vis full versjon : host host....
kittikatt
28-11-2004, 12:09
har blitt så utrolig forkjøla.. rennende nese og veeeeeeldig sår hals.. Noen som har noen tips mot sår hals??
Jeg er på bedringens vei med forkjølelsen min... men jeg har spist strepsils veldig mye.. gikk på apoteket å kjøpte hostesaft, har ikke brukt den så mye, pga at man skal være forsiktig når en er gravid... det samme gjelder nesespray... det skal helst ikke brukes i heletatt... unntak: hvis du er pottetett på kvelden før du legger deg:nikker: Dette var det jeg i hvert fall fikk vite på apoteket:nikker:
God Bedring, og lykke til:nikker:
kittikatt
28-11-2004, 12:52
Jeg er på bedringens vei med forkjølelsen min... men jeg har spist strepsils veldig mye.. gikk på apoteket å kjøpte hostesaft, har ikke brukt den så mye, pga at man skal være forsiktig når en er gravid... det samme gjelder nesespray... det skal helst ikke brukes i heletatt... unntak: hvis du er pottetett på kvelden før du legger deg:nikker: Dette var det jeg i hvert fall fikk vite på apoteket:nikker:
God Bedring, og lykke til:nikker:takker :klem: brukte saltvann i går kveld, funka bra det, nesa er ikke tett nå, det værste er halsen og hosten... bra jeg ikke er med i sangkor og skal øve til jul :neie:
takker :klem: brukte saltvann i går kveld, funka bra det, nesa er ikke tett nå, det værste er halsen og hosten... bra jeg ikke er med i sangkor og skal øve til jul :neie:
Hehe... ja, det er jo litt synd for de som skal øve inn julesangene til jul som blir syke...:syk: Men de sa også på apoteket at man kunne bruke saltvann, sånn som du gjorde:nikker:
God Bedring:nikker:
Kjenner meg tørr og sår i halsen jeg også.. gruer meg, for vet jeg får problemer med nattesøvn om jeg blir liggende å hoste..:sukk:
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.