PDA

Vis full versjon : host host....

kittikatt
28-11-2004, 12:09
har blitt så utrolig forkjøla.. rennende nese og veeeeeeldig sår hals.. Noen som har noen tips mot sår hals??

Anneg
28-11-2004, 12:42
Jeg er på bedringens vei med forkjølelsen min... men jeg har spist strepsils veldig mye.. gikk på apoteket å kjøpte hostesaft, har ikke brukt den så mye, pga at man skal være forsiktig når en er gravid... det samme gjelder nesespray... det skal helst ikke brukes i heletatt... unntak: hvis du er pottetett på kvelden før du legger deg:nikker: Dette var det jeg i hvert fall fikk vite på apoteket:nikker:

God Bedring, og lykke til:nikker:

kittikatt
28-11-2004, 12:52
Jeg er på bedringens vei med forkjølelsen min... men jeg har spist strepsils veldig mye.. gikk på apoteket å kjøpte hostesaft, har ikke brukt den så mye, pga at man skal være forsiktig når en er gravid... det samme gjelder nesespray... det skal helst ikke brukes i heletatt... unntak: hvis du er pottetett på kvelden før du legger deg:nikker: Dette var det jeg i hvert fall fikk vite på apoteket:nikker:

God Bedring, og lykke til:nikker:takker :klem: brukte saltvann i går kveld, funka bra det, nesa er ikke tett nå, det værste er halsen og hosten... bra jeg ikke er med i sangkor og skal øve til jul :neie:

Anneg
28-11-2004, 16:33
takker :klem: brukte saltvann i går kveld, funka bra det, nesa er ikke tett nå, det værste er halsen og hosten... bra jeg ikke er med i sangkor og skal øve til jul :neie:
Hehe... ja, det er jo litt synd for de som skal øve inn julesangene til jul som blir syke...:syk: Men de sa også på apoteket at man kunne bruke saltvann, sånn som du gjorde:nikker:

God Bedring:nikker:

Apple
28-11-2004, 16:49
Kjenner meg tørr og sår i halsen jeg også.. gruer meg, for vet jeg får problemer med nattesøvn om jeg blir liggende å hoste..:sukk: