PDA

Vis full versjon : God morgen alle sammen.....

Mossa
18-11-2002, 12:59
Tenkte bare jeg skulle skrive noen ord om hvordan det står til med meg. Her er det fortsatt litt brunlig utflod, men det røde har ikke vært å se til mere. Har akkurat snakket med sykehuset og der sa dem at det var det brune dem fryktet mest, trodde det var motsatt jeg....

Men, i alle fall - fikk nå snakket med både en sykepleier og en lege og har fått time til sykehuset i morgen. Litt skummelt at legen satte meg opp på time på avd. for ufrivillig barnløse, siden jeg hadde to "sene" aborter bak meg (som hun sa). Uff, det hele virker så skummelt nå - men jeg blir nå i alle fall fulgt opp. Da blir det vel ul i morgen, så får jeg vel bare ta en dag av gangen etter det. Krysser fingrene for at jeg i alle fall får se et lite hjerte banke i morgen og at dem kan finne en årsak til at jeg blør igjen.

Nå skal jeg til fastlegen en tur, blir vel sykemeldt i god stund framover. Så her blir det god tid til å handle julegaver og sysle til jul.....

Ha en fin dag alle sammen, så utrolig glad for at dere er der!

Dahlia
18-11-2002, 13:03
Så godt at du blir fulgt opp med time allerede i morgen...

Sender mange :stakar: :stakar: :stakar: og tenker masse på deg..

Voyager
18-11-2002, 13:04
Godt at du fikk time til UL. Det er ikke greit å gå sånn i uvisse. Heldig du som blir sykemeldt, også sånn rett før jul da! Si fra hvis du har lyst på en kafetur......

Krysser fingrene for deg.

Tidligere Bruker
18-11-2002, 14:39
Lykke til i morgen.

Krysser fingrene for at alt er bra med deg. :)

jeg skal også på UL da.. Gruer meg, og gleder meg... :)

:mervink:

Bergrosa
18-11-2002, 15:32
så fint at de følger deg opp øyeblikkelig. Håper det ikke er noe " farlig", de er iallefall fantastisk flinke på seksjon for barnløshet. Ingen travle damer som løper deg ned der iallefall......:)

Vil bare ønske deg lykke til og krysser fingrene for at det går bra.

Mamemi
18-11-2002, 18:38
Åh, så spennende... på godt og vondt! Håper du kan komme ut fra timen din med et smil om munnen, altså. Du legger vel inn rapport? Godt at du får bra oppfølging, men håper at du ikke trenger den. :klem:

Monstra
18-11-2002, 22:23
Lykke til i morgen, Mossa... Jeg XXX fingrene for at alt går bra med deg!!!

Mossa
19-11-2002, 00:23
Takk for svar alle sammen, skal skrive å fortelle hvordan det går i morgen. Mulig jeg er litt sårbar for tiden, men det du skrev om at jeg var "heldig som er blitt sykemeldt", falt ikke helt i god jord hos meg, Albertine. Det kom vel litt feil ut, skjønner at det ikke var ment sånn - men nå er jo jeg litt hormonell også da.

Bente: Lykke til i morgen du også, krysser fingrene for oss begge.

Bergrosa: Så godt å høre at du har positive erfaringer med dem, kan ikke akkurat si at fastlegen i dag var så veldig fin å snakke med.

Vet dere: Dette er jo tredje gangen jeg kommer til fastlegen min med blødninger tidlig i svangerkskapet og den angsten det innebærer å gå i mange uker og HÅPE at det skal gå bra. I dag presterte han, for 3. gang, å fortelle en historie om en pasient som visstnok hadde mistet 6 ganger og lyktes til slutt. Skal det være en trøst? Føler liksom at han bagatelliserer mine bekymringer på den måten? Uansett - så begynner det å bli vel mye når han forteller det for 3. gang. Får vel høre historien hvis det blir en 4. gang også.....

Måtte bare få ut litt frustrasjon over en heller udugelig fastlege, er glad det ikke er han som skal følge meg opp videre.

Gyda
19-11-2002, 00:41
Gråter for deg og lege-erfaringene dine:leiseg:! Kjenner dessverre alt for godt til idiotiske leger! :sint:

Håper du blir tatt godt vare på i morgen, og kom innom med oppdatering når du føler for det.

Skal tenke på deg i morgen, og krysser alt for at det går bra.

:stakar: :stakar: :stakar:

Lykke til!

Loppa
19-11-2002, 00:57
Tenker på deg Mossa ! :stakar: :stakar: :stakar:

Håper UL'en går bra og at legen finner ut hvorfor du blør. Håper du kan bli bittelitt beroliget. Selvom jeg skjønner at du må over 13 uker før du er rolig.

Masse :klem: fra Loppa.

MissesX
19-11-2002, 01:04
Sender deg mange gode tanker for morgendagen om at alt står bra til :)

Uff sånne idiotiske leger alltså :sint: Hadde slengt tilbake i trynet hans: at vet du hva noe jeg absolutt driter i er hvor mange ganger andre mister! Duste lege!!!!ARG!

Krysse alt jeg har for at du skal være her sammen med meg og resten av oss som er igjen til juli!!

Heier oss fram :klapp: :klapp: :klapp:

Mange:stakar: :stakar: :stakar: :stakar: fra Marit