PDA

Vis full versjon : Unner ingen å....

Gizzy
18-11-2002, 13:07
gå igjennom det samme som jeg gjorde når jeg fikk sønnen min:(

Røykte ikke etter at jeg fikk bekreftet at jeg var gravid, men i 8 mnd så kjedet jeg meg så fælt og fikk jo beskjed fra andre at

"jeg røyka når jeg var gravid og ingenting skjedde med mine barn,,,,,"

Men det kan faktisk skje, det fikk jeg smertelig erfare....

Sønnen min ble lagt på premature avd fordi han ble født med en infeksjon som er en ettervirkning av svangerskaps-røyking....fikk ikke amme fordi han måtte få intravenøst,,,,,så den kosestunden fikk jeg ikke....måtte bli på sykehuset en uke, da fikk jeg reise hjem, men gutten min som hadde en kanyle i den lille hånden sin måtte tilbake til sykehuset hverdag kl: 0900 og 2100 for å få medisiner i en måned....og i to måneder skrek han veldig til alle døgnets tider og det var IKKE kolikk....det var utrolig slitsomt og hver gang han "knøt" seg fikk jeg så dårlig samvittighet at jeg bare gråt...

Senere i en alder av 3 år fikk han alergi for alt du kan tenke deg og Astma.........er det og min skyld? Det vil jeg aldri få svar på:leiseg:

Denne gangen sluttet jeg før frøet var sådd, for en slik opplevelse ønsker jeg ikke engang min værste fiende....

Ønsker dere lykke til alle som vil slutte........håper dere klarer det..... :klapp: