PDA

Vis full versjon : Plass til enda en?

Hanah
18-11-2002, 13:20
:vink: Hei! Her kommer jeg!

Skjelver helt her jeg sitter.. :gladtrist: Har nok ikke helt gått opp for meg enda..
I går kveld/natt testet jeg, og fikk til min store forbauselse jammen meg to blå!!
Det ble ikke mye søvn på meg i natt nei..:p
Jeg hadde ingen forhåpninger denne gangen. Har minimalt med symptomer, og ventet bare på at mensen skulle komme igjen.. :uff:

Jeg var med i juliklubben i år også, men Tor Erling ble desverre født i mars. Han hadde en så alvorlig hjertefeil at vi måtte avbryte svangerskapet. Min nye termin nå er bare noen dager unna terminen jeg hadde med TE..
Vet det kommer til å bli tøft, men håper og tror at vi får mye oppfølging fra Trondheim.

Har lurkikket litt her noen dager nå, og jammen meg ble ikke dette min klubb også! :)
Dere virker som noen koselige jenter, gleder meg til å bli kjent med dere!

Vil også sende en god klem til de som ikke ble mamma i juli allikevel. :leiseg:

Tiden flyr
18-11-2002, 13:25
Jeg hadde det akkurat sånn for noen dager siden jeg også. Er blitt litt mer vant til det nå.

Er ganske ny på disse sidene, men begynner å bli litt kjent.

Lykke til, jeg krysser fingrene for deg.

Dahlia
18-11-2002, 13:26
Gratulerer med :baby: og klart vi har plass :klapp: :klapp: :klapp: Håper du får det fint sammen med oss :)

shine
18-11-2002, 13:30
Heisann:)
Og velkommen inn hit, det var fryktli trist å høre om gutten din:stakar: :stakar: jeg føler med deg, og jeg skal xxxx alt jeg har for at alt skal gå bra for dere denne gangen:) Jeg har ikke selv så mange symptomer nå som jeg har hatt tidligere, men det er like normalt det så å ikke ha det, så jeg tror ikke du skal anke på det:)
Lykke til videre
stor :klem: fra shien&lille knopp termin 16juli

Tidl. bruker
18-11-2002, 13:31
GRATTIS MED SPIREN, HANAH!!!!!

Så artig å sjå dæ her!!!!! :D

Kanskje vi møtes på et træff snart da ;)

Klem fra Zafir 27+1

C3PO
18-11-2002, 13:40
Gratulerer og velkommen hit, Hanah.:klapp:

Monstra
18-11-2002, 14:13
Gratulerer så mye og velkommen hit :)

Tidligere Bruker
18-11-2002, 14:44
Velkommen hit, Hanah.

Jeg husker deg fra i fjor da jeg gikk gravid med Julian.
Var så trist da dere mistet gutten deres. :leiseg:

Lykke til!! Håper du får et flott svangerskap.

:mervink:

Bergrosa
18-11-2002, 15:38
hei på deg.

velkommen hit! Håper det går bra denne gangen. Så fint at det kommer flere fra trøndelag hit da! Vi begynner å bli mange....;)

bære pass dåkk :D

Uansett veldig koselig å ha deg med, Hanah.

Amidama
18-11-2002, 17:12
GRATULERER!
Velkommen er du :D

viwi
18-11-2002, 17:38
GRATULERER me nurket i magen. og VELKOMMEN skal du være!!!!!

Håper vi ¨får noen fine mnd alle sammen herinne:vink:

klem viwi:findag:

Mamemi
18-11-2002, 18:46
Hei Hanah! Gratulerer, og kondolerer med Tor Erling. Det kommer sikkert til å bli tøffe dager i dette svangerskapet også, men håper du kan bruke oss til å lufte tankene, i alle fall. Det skal bli koselig å få deg med "på laget"! :klem:

Gyda
19-11-2002, 00:17
Trist å høre om gutten din.... :leiseg: :leiseg:

Håper vi får en fin tid sammen her inne.