Vis full versjon : Kroppanmarka
Lurer på om det er noen trøndere her inne som kjenner til området Kroppanmarka ?
Vi trenger større plass og vurderer å legge inn ett bud på ett rekkehus i Kroppanmarka.Virker jo barnevennligt der da men kjenner lite til den delen av byen.
Noen som kjenner området her da ?
Puseline
Dronninga
28-11-2004, 20:35
Hei! Har sett på den leiligheten selv (kun på nett) De som bor i kroppanmarka trives jo godt de....Mine tanker om kroppanmarka er at det er liksom nede i et høl.....lite sol der...(i hodet mitt er det aldri sol der, faktisk:))
...Men det er trygt og sånn for barn. Lite gjennomgangstrafikk etc. nært både byen og city syd...om det er en fordel...
Barneskolen er jo kjempenært, men ungdomskolen er i sjetnemarka. Det er langt...
Det er jo mange fordeler med å bo så tett som i kroppanmarka, og leiligheten ser jo kjempefin ut den!
Personlig vil jeg bo på andre siden av byen.....men der er det altfor dyrt!
Hei Bauche,Ja vi har litt av de samme tankene vi da.Har også tenkt det angående sola men det er vel sol der på sommerstid vel ?
Husene virker fine og billigerer enn i andre bydeler men som du sier det er kjipt med skolebuss for å komme seg til skolen da.Vi er ganske ursikre da lys og solforhold betyr en hel del for oss. så vi får se
Puseline
Dronninga
28-11-2004, 21:12
Det må jo være noe godt ved plassen tror jeg!...Og joda, sikkert like mye sol der som anre plasser...(men det er på en måte veldig nordvendt der nede, og det gir vel lite lys...?)Trenger ikke skolebuss altså, det går fint an å gå over haugen. Jeg kjenner noen som bodde på okstadplassen for noen år siden...De trivdes godt de altså!
Det er jo endel hus på byåsen til salgs da..(i perioder iallefall) ...men der er det jo uante mengder med snø igjen!.....
Det er sikkert noen som kan svare bedre på dette enn meg...jeg er jo nesten litt fordomsfull når det kommer til kroppanmarka så.....*gremmes litt for det*
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.