PDA

Vis full versjon : Når fortelle det...

Tidl. bruker
19-08-2002, 14:54
Når kommer derre til og fortelle det til famillie og venner at det snart kommer bebis?

Jeg har ikke sagt noe enda,men tror ikke det blir så veldig lenge til.

Venter vel kansje til etter neste kontroll 9 september.
Siden jeg tenkte jeg skulle høre om legen kansje hørte hjertelyd da.

Vil liksom at det skal gå opp for meg at jeg er gravid,før andre får vite det.

Så hvordan er det med dere har dete fortallt det,eller venter dere?

:klem: fra Kathrin 10+2

Cirkeline
19-08-2002, 14:57
Hei!
Jeg fortalte de to vordende tanter det for snart 2 uker siden. Men det var bare for å ha noen å "støtte" meg til.

Mamma og pappa (og alle de andre) skal få vite det rundt 17. september, for da har jeg time hos jordmor (2.kontroll).

Lykke til!
Klem fra cirkeline (8+1)

tulla
19-08-2002, 15:23
Vi har fortalt det til våre foreldrer, det ble veldig tydelig på en familiemiddag med vin, for jeg er ikke akkurat kjent for å avholde meg fra alkohol..
Samme ble det når vi hadde middag her denne lørdagen med noen venner, eftersom jeg ikke klarer å lyve, så fortalte vi det til dem også.

Så jeg har fortalt det til de som spør! Jeg prøvde å lyve på en fest forrige helg, men jeg fikk såååå dårlig samvittighet etterpå. (ikke for å ikke fortelle det, men å lyve rett opp i ansiktet på noen) :uff:

Nå vurderer jeg å si det til min sjef, da jeg går sykemeldt for tiden, men har ikke bestemt meg enda.:???:

tigern
19-08-2002, 15:40
Hei.

Vi har allerede fortalt det til mange.. :bonk: Sambo kunne nok ha ventet litt, men ikke jeg.. :) Synes det er så flott! Jeg har kun sagt det til
venner jeg stoler på, og som jeg snakker med ofte. Disse ville jeg ha sagt det til hvis det hadde gått galt også.

:findag:

Beate
19-08-2002, 15:48
Hos oss har de aller fleste visst om det helt fra begynnelsen av. Dette fordi de da tar hensyn til at de må komme å besøke oss istedenfor at vi kommer til de, slik vi alltid pleier. Jeg må nemlig ligge masse hele døgnet, og da blir det vanskelig å reise bort.

Men de tar hensyn, og kommer ofte på besøk alle sammen:)

Lillemei
19-08-2002, 15:50
Hei!
Vi fortalte nyheten til de vordende besteforeldrene med en gang (to dager etter at vi fant det ut selv). Vi gjorde det både fordi vi ville dele gleden med dem, og fordi vi ille ha deres støtte hvis noe skulle gå galt. Og det har vært fint å ha noen å prate med om det! Ellers fortalte jeg det til min beste venninne da jeg var 2 mnd på vei, hun kom nemlig på besøk rett etter at vi hadde vært på UL og sett hjertet til nurket slå! Ellers har vi tenkt å holde det hemmelig for andre inntil 3-månedersgrensa er passert og jeg har vært på første legekontroll.
Klem, Lillemei og tassen (9+4)