Vis full versjon : Min tur til å være redd
Sto og lagde lunsj til storebror da jeg plutselig kjente intense magesmerter, mer som sterke menssmerter. Det har stått på i snart en time, og jeg har fortvilt prøvd å få tak i legen min. Ringte til slutt jordmor på helsestasjonen for å høre om råd, og fikk beskjed om å legge meg ned på sofaen og gjøre minst mulig i dag. Ikke lett med en hyperaktiv ettåring!
Har ikke sett tegn til blødning ennå, og håper i det lengste at dette bare er voksesmerter (yeah right).
Håper noen andre har opplevd lignende og at det gikk bra....
Trist hilsen fra Albertine
Tidligere Bruker
18-11-2002, 14:48
At ikke du blør er et godt tegn.
Menssmerter er helt normalt når en er så tidlig gravid....
Slapp godt av du, så går nok dette bra. :)
:mervink:
Enig med Bente..
Prøv å slappe av (lett å si kanskje?) og se om det roer seg :stakar:
Menssmerter har jeg hatt før, dette er noe annet. Måtte krøke meg sammen til tider, så intenst var det. Nå er det horisontalen som gjelder.
Ikke at jeg kan berolige deg på noen måte, men jeg har også hatt kraftig stikking og verking til tider... Det var mest rundt testetid, og innimellom var det så intense smerter at jeg faktisk mista pusten. Jeg la meg ned på sofaen og venta til det gikk over, og det har blitt mindre og mindre etterhvert.
Nå vet jeg iike hvordan det ser ut der inne, men ul om 3 uker vil vel fortelle oss det. Krysser alt for oss så lenge!
Håper det går bra med deg ...
Vil bare sende deg en ligg-rolig-klem, jeg, og fortelle deg at juliklubben ikke har flere å miste, så den spiren din blir der den er den, vet du. :klem:
Håper smertene har roet seg nå! Hadde en lignende opplevelse for et par uker siden, men da ga smertene heldigvis seg etter et par timer. Uansett, sterke smerter SKAL du ikke ha - så kom deg til legen hvis det fortsetter!
Lykke til!
Skal til legen klokka halv ett (skulle likevel på sykehuset for å ta av gipsen til storebror, plusset nå er at Alberto er hjemme fra jobb for å avlaste litt.....snill mann jeg har!)
Så han tar med gutten på legevakten mens jeg tusler inn på gyn. Godt å få det bekreftet om det skulle være noe galt, det hadde vært grusomt å måtte vente! Men jeg tror nå at ting er i orden, har ikke hatt så voldsomme smerter i natt- bare normale menssmerter.
Lykke til, Albertine :stakar:
Tiden flyr
19-11-2002, 12:04
Det kan jo være luftsmerter. Det gjør vanvittig vondt til tider har jeg erfart.
I alle fall, jeg krysser fingrene for deg.
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.