PDA

Vis full versjon : Urinveisinfeksjon eller bekkenløsning?

Cecilie
30-11-2004, 12:07
Jeg vet at jeg har vondt i bekkenet og hoftene.. Men lurer på noe, dere som har bekkenløsninssmerter, har noen av dere kjent ubehag som dere har lurt på om er UVI? Jeg kan ikke si det svir når jeg tisser, det er ikke vondt, men alikevel når ubehagelig når jeg sitter på do... SKal levere urinprøve på fredag( den eneste dagen i uka jeg har sjansen til det om jeg ikke tar drosje..), men hadde vært fint om noen her kunne prøve å svare meg... Litt vanskelig å forklarere dette her, JM sa bare at jeg fikk levere en urinprøve for hun visste ikke.. Greit nok det, hun har jo rett i at jeg bør gjøre det..

Lurer litt da jeg har hatt dette ubehaget i 3 uker og det har ikke blitt værre eller bedre.. Plager meg ikke mye, men uroer meg da..

:klemme:

Arken
30-11-2004, 12:38
Jeg har bekkenløsning, og har derfor mye UVI-lignende smerter.. Men akkurat nå sitter jeg faktisk her og lurer på om jeg skulle levert inn en urinprøve selv... Ikke det at det svir når jeg tisser, men..

Monica72
30-11-2004, 20:49
Jeg har det på akkurat samme måte, og har levert inn flere urinprøver for å sjekke, men alle er like fine. Fikk beskjed om at det var bekkenet. Når jeg går så kjennes det svært godt i blæreregionen, nesten som en akutt UVI. Har også samme uvanlige følelsen når jeg tisser. Ikke det at det svir, men det er ubehagelig liksom.
D var godt å høre at det var flere som hadde det sånn, uten at jeg dermed unner dere plagene......:flau:

Monica72

:storeb: 92

http://lilypie.com/days/050408/1/29/0/+10/.png

Tidl. bruker
30-11-2004, 20:57
Jeg har bekkenløsning med gang - og bevegelsesvansker.
Men jeg har ikke smerter som kan forveksles med en UVI.
Mitt problem er mest foran og "under" hele veien i skrittet, lite bak.