PDA

Vis full versjon : Mage?

Dahlia
18-11-2002, 15:18
http://pregnancy.about.com/library/belly/blbelly0108a.htm

http://pregnancy.about.com/library/belly/blbelly0108b.htm

Begge disse er i uke 8.... trodde ikke man kunne få mage så tidlig jeg :???:

lærer noe nytt hele tiden

:bonk:

Savanna
18-11-2002, 15:28
Selv begynte jeg faktisk å få mage da jeg var rundt 8/9 uker på vei, (trodde egentlig jeg var 11, men......ul-flyttet meg med 19 dager...)
Følte allerede da at jeg måtte fortelle det til sjefen pga at jeg syntes det var såpass synlig... :uff:

Hanah
18-11-2002, 15:29
Heh.. ;) Gjør du som meg og surfer rundt på nettet du også etter gravid-stoff? :)
Skulle ha gjort mer fornuftige ting jeg, men tror ikke jeg klarer å tenke helt klart i dag.. :D

Det med mage er jo sååå individuelt.. Avhenger jo om man har vært gravid før, om man er slank, osv.. Jeg er så oppblåst i magen jeg at det kan nesten se ut som jeg har fått mage allerede.. :uff:
Gleder meg til å få en stor mage igjen jeg. ;)

Dahlia
18-11-2002, 15:35
Surfer litt for mye :latter: men tankene er helt andre steder enn jobben om dagen.. også er jeg så trøtt at hodet truer med å ramle ned på tastaturet hele tiden..

gud jeg skulle ønske jeg kunne ligge i senga mi å zove :sover:

7+5 idag.. og :spy: Møkkaakupunktør som var syk på fredag.. og ikke har time til meg før på torsdag igjen.. dagens lille hormonutblåsning

Tidligere Bruker
18-11-2002, 15:43
Mange får litt mage tidlig i graviditeten. Som regel er det fordi den er så oppblåst... ;)

:mervink:

Hanah
18-11-2002, 15:58
Og jeg som har en hovedoppgave som skal innleveres på fredag.. :uff: Får iallefall ikke konsentrert meg om den nei..:p

Dahlia
18-11-2002, 16:00
Ugh... forsøk på å sende konsentrasjonsvibber.....

((((((vibb-vibb))))))))) ØHHH.. har jo ingen selv!

:bonk: :bonk:

Qlio
18-11-2002, 16:30
Mormor påstår at hun ser det på meg allerede,
fordi jeg er så tynn......

Dama trenger briller,
jeg er 160 cm og veier 60 kg, og ser HELT NORMAL ut synes jeg.

Men jeg har fått luftballong på magen,
og det er noen bukser jeg har lagt vekk for en stund.

Men dæven destruk for noen mager på de linkene!!!
:???:

Dahlia
18-11-2002, 16:32
Hmmm, lurer på om jeg kan kalle godteripølsa rundt magen (jada.. jeg har 7 kg for mye på kroppen *zukk*) for gravidemage???

Neppe :latter: :bonk:

Mamemi
18-11-2002, 18:44
Slik jeg tenker er det vel en grunn til at folk sender inn bilder til de gravide-sidene... nemlig det at magen er uvanlig stor uvanlig tidlig. Å være oppblåst og forstoppet og til og med å dytte tarmene litt oppover er vel ting som skjer i begynnelsen av svangerskapet, men at fosteret skulle ligge der oppe i retning navlen, det skjer jo faktisk ikke før mange, mange uker senere. :)

Gyda
19-11-2002, 00:13
Syns det er kjipt, men jeg er nå engang sånn... Så her blir det ingen magebilder før i juni, tenker jeg:p Da kan det kanskje se ut som en gravid-mage istedenfor en mat-mage :lol:

Men det er jo morro å se andres mager da!