PDA

Vis full versjon : Det finnes snille mennesker i denne verden

Bergrosa
18-11-2002, 15:49
Må bare forteleldere hva jeg har opplevd i dag.:)

Ved en nøye gjennomgang av budsjettet før jul, kom vi til den konklusjon at vi ikke hadde råd til akupunkturen som jeg hadde begynt med. Det er i tillegg til jul, også 4års dag i desember, så ve har nok å bruke pengene på....og barnedåp også....huff ja.

Så jeg ringte til mannen for å avbestille timen i morgen, og forklarte at vi hadde så dårlig råd at jeg ikke kunne fortsette. OG da lurte han på om han ikke kunne behandle meglikevel, siden jeg reagerte så bra på behandlingen hans!:eek: Jeg ble helt stum jeg........det er jo inntekten hans, JEG jobber iallefall ikke gratis....... Men jeg skal gå i morgen iallefall, for han mente det var syndt at økonomien skulle stå i veien for behanddlingen min......... jeg er helt overvldet over at noen vrkelig vil gjøre det for meg, jeg.:D

:findag:

Dahlia
18-11-2002, 15:52
Den mannen fortjener blomster!!!

Det er så deilig når det viser seg at noen i denne verden er så snille :klapp: :klapp: :klapp: :klapp:

Gizzy
18-11-2002, 15:55
:klapp: :klapp: :klapp: :klapp: :klapp: :klapp: :klapp: :klapp: :klapp:

Oppløftende at det fins slike mennesker i vår verden
:klapp: :klapp: :klapp: :klapp: :klapp: :klapp: :klapp: :klapp:

Hanah
18-11-2002, 16:09
Så flott da, Bergrosa! :klapp: :klapp: :klapp:
Enig med Dahlia, han fortjener virkelig blomster!!

Enn om fler kunne ha vært så gode og snille! :)

:findag: du også!

Tidligere Bruker
18-11-2002, 16:23
Næmmen så flott da. :D :klapp:

Godt det fortsatt finnes sånne mennesker. :)

:mervink:

Gyda
18-11-2002, 22:34
Ja, det er jo da man må si at: Livet er herlig!!! Tenk så fint å ha mulighet til tilby seg som akupunktøren din har gjort.... Det er å ta hensyn til medmennesker, det....

Ble helt tårevåt her, jeg....:gladtrist :gladtrist

Amidama
18-11-2002, 22:38
Det er godt å høre at det finnes noen som ikke bare tenker profitt :)
Dette var en god nyhet :D

Voyager
18-11-2002, 22:49
Ja, det finnes snille mennesker i verden!! Og godt er det, tenk å sette barn til verden i et samfunn der det ikke finnes godhet?

:D