PDA

Vis full versjon : Vickimin!

Dessi
01-12-2004, 09:52
Hei åssen går det med deg??
Røykekutten...??
Må innrømme at her går det ikke veldig bra...
Jeg HATER den røyken... skulle vært totalforbud i hele landet...
ÆSJ...
!"##"€#€/)(/"#)"=?#")/€

Vickimin
03-12-2004, 23:24
Hei Dessi :-) (sorry at det tok så lang tid før jeg har svart, men har ikke vært inne på denne siden på en stund...:flau: )

Uff, jeg føler med deg!! Det er drit vanskelig.. Hater røyken like mye som deg! Jeg har klart å holde meg unna røyken i 3 uker nå. Men har det ikke særlig godt med meg selv.. Teller dager til jeg kan ta meg en røyk igjen. Skal love at jeg ikke har vært så enkel å leve med heller i disse ukene.. Stakkars sambo, han må finne seg i mye dritt av meg.
Jeg har sagt til meg selv og til sambo at jeg kommer til å ta meg en røyk så fort :babyjente er ute av magen, og det trøster jeg meg med. VET at jeg kan røyke igjen. Herregud, det høres jo bare helt sykt ut, men du skjønner meg sikkert..
Faktisk så syns jeg det er nesten like ille den dag idag, som det var for 3 uker siden.. Håper og skal krysse fingrene for deg at du klarer det samme som meg. Jeg vet det er kjempe vanskelig, men uansett syns jeg du er kjempe flink!!!:nikker:
Bare tenk på at du kan tenne deg en røyk igjen så fort :baby: er ute :nikker:

(jeg drømmer faktisk om natta at jeg røyker jeg..) (sykt) hehe

STOOOR helge kos til deg :klemme: :klemme:

8.juni2005
07-12-2004, 14:41
Har du lest "Endelig ikkerøyker"? Den har hjulpet meg mye. Den kan i hvert fall hjelpe deg med den psykiske biten med røykeslutt. La deg hjernevaske av boka, så blir det mye lettere!

:lykketil:

Vickimin
07-12-2004, 15:01
ja, den boka har jeg lest. Hjalp meg ingenting faktisk. Røyka like mye etter jeg hadde lest den, som før jeg leste den :flau: Men jeg klarte iallefall å slutte av meg selv. Så jeg er sterkere enn den røyke boka :nikker: He he. Til nå har jeg vært røykfri i 4 uker eller noe sånt, og jeg er såååå stolt. (og har såååå lyst på røyk :flau: ) Men men, 72 dager igjen!

Ønsker deg lykke til videre :nikker: STÅ PÅ!!!!

:klemme:

nadine26
08-12-2004, 13:57
Flinke dere er som klarer dette.Jeg har lest boka men det hjalp meg ikke dessverre:(Men jeg har trappet ned alt jeg kan.Fra 20 til max 3,så får jeg håpe at jeg klarer å slutte helt også

Vickimin
09-12-2004, 00:12
Flinke dere er som klarer dette.Jeg har lest boka men det hjalp meg ikke dessverre:(Men jeg har trappet ned alt jeg kan.Fra 20 til max 3,så får jeg håpe at jeg klarer å slutte helt også
Det er jo kjempe bra!!!!!! :klapper:
Ønsker deg lykke til og skal krysse fingrene for at du klarer å kutte de tre siste også :jupp:

:klem:

Dessi
15-12-2004, 10:43
Hei hei...
Jeg har ikke vært her inne så mye i det siste...
Skal skjerpe meg.. .
Syns du er råååflink jeg... Jeg skal ta meg i nakken igjen...
men det er jo ekstra kjipt å ikke kunne røyke i jula syns jeg...
da er vi sammen med masse venner og ALLE røyker rundt meg...
(eller kanskje det bare er noe jeg inbiller meg...)
:klem:
Stå på og fortsett og vær flink... stolt av deg...

Hei Dessi :-) (sorry at det tok så lang tid før jeg har svart, men har ikke vært inne på denne siden på en stund...:flau: )

Uff, jeg føler med deg!! Det er drit vanskelig.. Hater røyken like mye som deg! Jeg har klart å holde meg unna røyken i 3 uker nå. Men har det ikke særlig godt med meg selv.. Teller dager til jeg kan ta meg en røyk igjen. Skal love at jeg ikke har vært så enkel å leve med heller i disse ukene.. Stakkars sambo, han må finne seg i mye dritt av meg.
Jeg har sagt til meg selv og til sambo at jeg kommer til å ta meg en røyk så fort :babyjente er ute av magen, og det trøster jeg meg med. VET at jeg kan røyke igjen. Herregud, det høres jo bare helt sykt ut, men du skjønner meg sikkert..
Faktisk så syns jeg det er nesten like ille den dag idag, som det var for 3 uker siden.. Håper og skal krysse fingrene for deg at du klarer det samme som meg. Jeg vet det er kjempe vanskelig, men uansett syns jeg du er kjempe flink!!!:nikker:
Bare tenk på at du kan tenne deg en røyk igjen så fort :baby: er ute :nikker:

(jeg drømmer faktisk om natta at jeg røyker jeg..) (sykt) hehe

STOOOR helge kos til deg :klemme: :klemme: