PDA

Vis full versjon : Kan jeg også bli med her?

Tidl. bruker
18-11-2002, 16:03
Hei,

Har lyst til å være med i juliklubben, jeg! Jeg leste nettopp meldingen til Hanah, om det å føle seg skjelven - sånn føler jeg det også! Testa positivt i helga og har mest lyst til å si det til alle jeg treffer, men har klart å begrense det til Skrollanmannen og mamma. Tror jeg har termin 23. eller 24. juli '03 (siste mensdag 14. oktober, el 30. okt).

Føler meg ganske fersk her inne, har akkurat rukket å bli godt kjent på SG-sidene, og så bærer det inn her... :soh:
Håper jeg kommer mer inn i det etter hvert! Kan jeg trene hardt under graviditeten? Hvilke bøker bør jeg kjøpe (så et sted noe om "den lille svangerskapsboken"?) Ja, ja - får vel vite det meste her etterhvert, bare jeg blir kjent på sidene :)

Skrollan

Dahlia
18-11-2002, 16:05
Gratulerer med :baby:

Håper du vil trives her hos oss :klapp: :klapp: :klapp:

Hanah
18-11-2002, 16:15
Gratulerer med spiren i magen!! :klapp:

:vink: Og velkommen til Juliklubben.. :)
Bare noen timer siden jeg kom hit selv..

Jeg vet akkurat hovrdan du har det nå ja! ;) Har lyst til å rope det ut til hele verden jeg også, men det holder vel med å rope det ut her foreløbig tror jeg..

Har et tips jeg, om du har muligheten,- kjøp bladet Gravid i butikken. Det er bra!

Tidligere Bruker
18-11-2002, 16:22
Gratulerer så masse, og velkommen hit. :D

:mervink:

Gizzy
18-11-2002, 16:24
Velkommen inn i Juliklubben :klapp:

Og gratulerer med den lille:baby: i magen;)

Monstra
18-11-2002, 16:33
Gratulerer så mye med :baby: i magen og velkommen til oss :klapp:

Gitte
18-11-2002, 17:59
Hei Skrollan ! :)
Så moro at du også lyktes ! Gratulerer kjempemasse. Håper vi får en lang og hyggelig tid her inne alle sammen !

Klem Gitte 6+3

Gyda
18-11-2002, 22:48
Og velkommen hit!
Håper vi får dele de neste ukene og kose oss med magene!