Vis full versjon : BOOB Ammeklær
Jeg har sett annonser for svenske BOOB ammeklær på denne siden: Active baby Care (http://www.activebabycare.com/se/) , og har kjempelyst på flere av plaggene!
Synes de ser både fine og smarte ut - spesielt for oss som bor i kalde Norge!
Har sendt dem en e-post hvor jeg spør om det er noen norske butikker som selger klærne, for den e-postadressen de har til en norsk forhandler virker ikke, og venter spent på svar..
Men, så tenkte jeg at det kanskje finnes noen av dere som har vært borti klærne allerede?
Vil isåfall være evig takknemlig for info om hvor de kan kjøpes, hvordan størrelsene er og om de er verdt prisen!
Hei!
Jeg har også sett på dem men aldri testet noe.
Hvis du går inn her http://www.boobdesign.com/index_SE.html og klikker på Återförsäljare og blar deg nedover så kan du se hvor du kan kjøpe klærne i Norge.
Gi gjerne tilbakemelding!
Pelen 14+0
Pelen: Jeg sendte en mail dit, men den kom i retur, for mailadressen "fantes ikke lengre". På websiden til barnekompaniet.no er det bare bilder av barnehager...
Men, nå fikk jeg akkurat (mens jeg skrev svar her - hihi!) svar fra Active Baby Care og de har gitt meg en laaaaang liste over forhandlere i Norge!Både Babyshop, Svangerskapet, Bittens og Storken er nevnt som forhandlere, så det er kanskje en grei start?
Skal sende deg en PM med lista, for jeg vet ikke helt om det er ok å legge ut alle forhandlerne her...
Ser ut som om jeg bare må hive meg over websidene til butikkene, eller sende dem en mail - jeg bor nemlig milevis unna alle butikkene!
Kame:
Kan du sende lista over forhandlere på Pm til meg også?
På forhånd takk!
De har dem på http://www.skattkisten.no/ også!! Ser veldig fine ut. Tror jeg må shoppe litt jeg også! :D
Å så herlig!!
Skal shoppe den dag i dag - etter lunsj... :)
Kjøpte en topp og en fleecegenser på Svangerskapet i Oslo. Toppen bruker jeg kjememasse mens genseren blir til utpå høsten. Kjempefornøyd med passform. Selv om toppen er tight passer den også til en mage i 6. måned, dessuten kan jeg jo bruke den til våren igjen. God utnyttelse av pengene!
Koala 25+3
Hei Kame
Så at du har liste over forhandlere i Norge.
Gidder du sende den som pm til meg også?
Tusen takk :)
(31+0)
Jeg var i København i sommer og kom over en "mamma- butikk". Der inne fant jeg boob ammeklær og kjøpte en "tanktop" som den heter i brosjyren jeg fikk med.
Den er tettsittende og behagelig, uten armer, svart, for å lettere kunne kombineres med andre klær og med overlappende åpning over brystet for amming.
Har ikke prøvd den i praksis enda, har temin i desember. Men, den virker jo bare helt genial. Var litt dyr, men jeg tror garantert den er verdt pengene.
Jeg fikk telefon fra Skattkisten i går, da skulle de ha VISA-nummeret mitt iom at jeg skal betale med det.
De sendte varene i går, jeg bestilte en fleecegenser og en boob-warmer - til den nette sum av 1298,- !!! :gal2:
Men, jeg satser på at dette blir klær jeg kommer til å bruke MASSE, og alt som kan varme puppene mine (og forhindre sånne melkeknuter som jm fortalte meg om på siste kontroll (grøss)) er god butikk for meg i nord!
Dessuten har man jo spart mangfoldige tusen (sikkert!) på å ikke kunne kjøpe alle de flotte høstklærne som butikkene bugner av nå... :soh:
Lørdag ankom mine to gensere fra skattkisten.no - En burgunderrød fleece-genser og en svart boob-warmer (som egentlig er en superstretchy bomullsgenser med en ekstra tykk fleeceaktig underside på puppene.
Begge kan jeg faktisk bruke allerede nå - selv om jeg er godt og vel 7 mnd. gravid (men jeg skal vel holde meg for å ikke ødelegge formen på dem, de var altfor dyre til at jeg vil det!)
Når det gjelder str. så fikk jeg inntrykk av at de kanskje var litt mindre enn vanlige størrelser, jeg er vel en M/L til vanlig (heller mer mot L enn M) og Large satt som et skudd på meg. Så jeg ville kjøpt i den størrelsen jeg vanligvis bruker.
Et godt kjøp, til tross for prisen - jeg betalte 1313,- for de to plaggene + ekspedisjonsgebyret på 15,- kroner (betalte med VISA).
Har forresten litt lyst på kjolen de har i serien også... :)
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.