PDA

Vis full versjon : Blod... Igjen...

Anne Karin
01-12-2004, 20:10
Hei dere!...
Er 6 uker i dag i følge mine veldig sterke meninger.... I går måtte jeg bestille meg time på sykehuset for en UL. Nye blødninger. Trodde alt gikk så bra jeg!... :sukk: Følte meg i fin for og glad og fornøyd!... Så kom det en liten blødning på søndag, litt på mandag og litt i går. Da ringte jeg.

Legen (en mannlig en. 1. gang jeg har vært hos en mannelig gynokolog) fant en fostersekk, og etter mye leting fant han noe i denne også. Men det var så lite at han kunne ikke se om det som var der var i live... Og han kunne ikke skjønne at jeg var så mye som 6 uker på vei, etter størrelsen på dette. Så da skal jeg på ny innvending UL på mandag. Jeg er sikker i min sak om at jeg er 6 uker så da er vel lille spire ikke noe spire lenger da antar jeg.... :leiseg: Igjen!....

Hva er det som går galt da?... Hvor mange aborter må jeg ha før jeg klarer det??? Prøver å være mest mulig pesimistiskså det skal gå lettest mulig når jeg får et 110% rett svar...
Går bare å tenker utskrapning nå!...

Blæææh... Livet er for kjipt!

janne4
01-12-2004, 20:45
Krysser fingrene for at det ska gå bra med deg. Skjønner så godt bekymringen din.

Jeg har hatt blødning og smerter flere ganger i svangerskapet mitt, har allerede vært på 4 ultralyder. Men, spiren er der fremdeles og nå satser jeg på at den holder seg der.

Håper du får positivt svar når du skal på ul.

Anne Karin
01-12-2004, 21:30
Krysser fingrene for at det ska gå bra med deg. Skjønner så godt bekymringen din.

Jeg har hatt blødning og smerter flere ganger i svangerskapet mitt, har allerede vært på 4 ultralyder. Men, spiren er der fremdeles og nå satser jeg på at den holder seg der.

Håper du får positivt svar når du skal på ul.
Hei Janne4

Åj.. Har du hatt vondt også? Det hørtes ikke morsomt ut! Jeg har ikke hatt vondt noen steder. Heldigvis!... Men ville heller spydd hver dag så jeg visste det var noe som skjedde der inne!... *sukk*...

Takk for oppmuntringen!

Anne Karin