PDA

Vis full versjon : luftige epler

lisamor
03-12-2004, 00:27
Ville bare dele med dere (itilfelle andre plages m det samme)
Jeg har hatt monster dilla på epler hele sv.skapet til for litt siden, jeg har oxo gått å rapet å gulpet luft i hele sv.skapet.. snakker non stop raping her alså!
Så begynnte jeg å spise pærer (pærene er så gode nå) Å da stoppa rapinga, jeg la faktisk ikke merke til det før her om dagen da vi var fri for pære å jeg tok meg et eple.. da begynte rapinga med en gang...så nå går det bare i pærer..
Litt rart, kan ikke huske at jeg begynnte å rape av epler før,noen som vet hvorfor jeg raper å blir "luftig" av epler nå som jeg er :gravid:

umbilicus
03-12-2004, 11:46
...:)

Huba
03-12-2004, 12:23
Jeg mener å huske at i "gamle dager" fikk jeg alltid mye luft i magen av å spise pæreskall ( pluss at det jo er tykt og ikke så godt, synes jeg), derfor skreller jeg alltid pærer. Epler derimot spiser jeg med skallet på.

Jeg spiser stort sett alltid ganske mye frukt, både epler og andre ting. Har ikke merket noe spesielt til luft i magen... :hm:

lisamor
03-12-2004, 13:28
Hehe... huff da.. va ikkje meininga å skuff dæ..:hehehe:

Har helt dilla på epler jeg også. Og ble skikkelig ivrig da jeg så overskriften din. Trodde jeg skulle finne oppskrift på en nydelig dessert her, jeg. "Luftige epler", det hørtes jo knallgodt ut :skratte:

Storkmamma
04-12-2004, 22:01
Hi Hi! Jeg kom bare på at jeg har bøtta innpå med eplejuice, og jeg fiser og raper utrolig mye for tiden. Jeg har så mye luft og føler meg rett og slett som ett råttent eple innvendig, det ble litt ekkelt det. Jeg tenkte at kanskje jeg hadde slutta å fise hvis jeg slutta med eplejuicen.