Vis full versjon : Melkelekasje??
Jeg har har hørt om flere som ikke er like langt på vei som meg (Jeg er 31+3) som har melkelekasje.. men jeg har ikke merket noe til det i det hele tatt. Når er det vanling å begynne å produsere melk??:undrer:
Jeg vet ikke når det er vanlig, men jeg har ennå ikke begynt å lekke..
Er egentlig litt takknemmelig for det :)
Jeg lekker heller ikke. Bare en gang, faktisk. En hel kveld, mens jeg var syk.
Tingeling23
04-12-2004, 15:17
Jeg begynte rundt uke 26 å lekke, men har hørt at enkelte ikke lekker i det hele tatt... altaå ikke før :baby: er vel ute...
En av mine søstre begynte å lekke da hun var 14 uker på vei med førstemann !
Jeg lekker ikke svangerskapet og knapt nok når babyene har kommet ut...regner med at det blir sånn denne gangen også.
Jeg lekker. Ikke noe gøy. Går med ammeinnlegg i bh-en allerede for å unngå at klærne skal bli tilgriset. Og søler på laknet om natta... Fint at puppene fungerer, altså, men kunne godt ventet noen uker med det!!! Fikk råmelk allerede i september. Har hørt at det varierer veldig når man får melk. Noen (som jeg) får antydninger mange måneder før, mens andre ikke får det før produksjonen "lures i gang" etter fødsel. Altså, som alt annet i svangerskapet: veldig individuelt!!!
Jeg lakk ikke noen ting før Jacob var 4 uker jeg! Og melk hadde jeg ikke før 5. dagen, før det var det bare litt råmelk... Kan tenke meg det er plagsomt å lekke når man ikke har noen baby som kan ta unna overskuddet!
Jeg hadde ikke melkelekkasje sist jeg var gravid. Faktisk så begynte det ikke å lekke før samme dag jeg skulle hjem fra sykehuset med vesla. Da var det rene dammen på jumperen min :)
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.