PDA

Vis full versjon : Ønsker dere lykke til videre..

Selini
18-11-2002, 19:18
Og håper vi sees igjen her inne på SnartMamma før dere har født.. ;)

Hos meg er alt håpet ute.. :( Jeg voknet i natt med blod over alt (beklager detaljene) og jeg har blødd moderat i hele dag..
Det første jeg gjorde var å hive meg på sengen med lillegutt i armene og bare gråte.. :leiseg: Jeg gråt og gråt og fikk ut klompen i halsen og så følte jeg meg faktisk ganske lettet.. :uff:

De siste tre dagen har jeg godt rundt med en tung og vond mage og har ikke visst om jeg skulle gråte eller le.. For selfølgelig ville jeg så gjerne beholde nurket -det vet dere jo- men på den andre siden så vet jeg ikke om jeg hadde taklet et slikt svangerskap, basert på å ligge mest mulig i ro og med smerter.. Ikke når jeg har en aktiv liten guttebass som vil leke ball og sisten og hoppe leken og danse osv.. Da går det bare ikke..
Og hva hvis det hadde gått bra og så hadde det skjedd senere i svangerskapet.. DET hadde jeg rett og slett ikke taklet..

Det viktigste for meg nå er å finne ut hva som går galt og hvorfor og får noen svar, sette meg ned med sambo å finne ut hva vi virkelig vil og gjøre det.. Jeg håper selvsagt at han også vil fortsette prøveingen, noe jeg trur, men først må vi altså få vite litt hva som skjer med kroppen min..

Lykke til til dere alle sammen, krysser fingre og tær for at dere alle skal få oppleve de nydelige magene deres vokse..
Jeg komemr nok sterkere tilbake senere skal dere se.. ;)

MissesX
18-11-2002, 19:26
Uff og uff så leit det skulle gå da :leiseg:

Ønsker deg masse godt framover og håper på at det gror fast en liten en hos deg igjen snart :)

Mange :stakar: :stakar: :stakar: :stakar: :stakar: Fra Marit

Voyager
18-11-2002, 19:35
Stor klem til deg!!!!:stakar: :stakar: :stakar:

Jeg blir like lei meg hver gang jeg leser om historier med trist slutt, og jeg er sønderknust på dine vegne! Har hatt det tungt i dag jeg også, og da var det godt å holde rundt den sprell levende gullklumpen jeg har her hjemme.

Ta godt vare på deg selv og mannen, og lykke til videre.

Albertine

Xantippe
18-11-2002, 19:44
Da var mine oppmuntrende ord og tidligere antagelser feil. Trodde det var ganske vanlig å små-blø litt, visstnok fordi livmor utvider seg. Men det bør jo ikke være mye, da, og heller ikke smerter slik du har hatt.

LYKKE, LYKKE TIL NESTE GANG!

Tidligere Bruker
18-11-2002, 19:44
:stakar: Tenker på deg, Selini. :(

Veldig trist at det skulle ende sånn...:(

Ta godt vare på deg selv og dine nå i tiden fremover. :klem:

Lykke til videre, vennen.

Tidligere bruker
18-11-2002, 20:05
Huff da Selini! :(

Sender deg noen klemmer jeg :klem::klem::klem:

Lykke til videre!

DL 15+3

LaLuna
18-11-2002, 20:09
:stakar:

Lykke til videre!

Gizzy
18-11-2002, 20:27
Nei, og nei sååå innmari trist da :leiseg: :leiseg: :leiseg: :leiseg: :leiseg: :leiseg: :leiseg: :leiseg: :leiseg: :leiseg: :leiseg: :leiseg: :leiseg: :leiseg: :leiseg: :leiseg:

Lykke til videre, Selini og håper å se deg snart igjen , og jeg sender med deg noen go`klemmer på veien jeg
:stakar: :stakar: :stakar: :stakar: :stakar:

Amidama
18-11-2002, 20:27
Jeg er så lei meg på dine vegne :leiseg:
Det er så ufattelig trist at det er så mange som har måttet forlate juli-klubben.. Ønsker deg lykke til videre Selini, neste gang går alt greit ! :stakar: :stakar:

Hanah
18-11-2002, 20:47
:leiseg: :leiseg: :leiseg: :leiseg: :leiseg:
Selini da.. :(
Jeg som hadde gledet meg sånn til å følge deg her på SM..
Så leit at det skulle gå sånn.. :trist!:

Lykke til videre!!
Håper jeg ser deg igjen her inne snart! :klem:

Tidl. bruker
18-11-2002, 21:05
Uff å uff..
Dette var virkelig trist å leit.
Håper du snarest mulig kommer inn hit på snartmamma igjen.

Sender deg en god:stakar:

Dragen
18-11-2002, 21:39
Så leit, Selini!

:klem: Dragen

Monstra
18-11-2002, 22:08
Lykke til videre, Selini :stakar:

Tidl. bruker
18-11-2002, 22:12
Snikleser fra mai-klubben...

Ville bare sende deg noen varme tanker, det er godt at du har en god gutt du kan kose deg med. Trøst deg med ham når det blir for tungt, og lykke til videre.

Gyda
18-11-2002, 22:13
Å, jeg har tenkt på deg i hele dag, og håper at du skulle komme med en glad-melding til oss:leiseg: :leiseg: :leiseg:

Det er vondt å se hvor mange som forlater oss, og ekstra sårt siden vi hadde samme termin.... Håper dere får god hjelp til å finne ut hva som skjer.
Tenker masse på deg, håper du kommer innom med oppdateringer etterhvert.:stakar: :stakar: :stakar: :stakar: :stakar:

Qatrine
18-11-2002, 22:40
Så trist, Selini:(

Kjempebra at du allerede kan se framover, og at du tenker positivt! Håper virkelig du kommer kjapt tilbake til oss!

Tusen varme :klem: til deg!

Mamemi
18-11-2002, 23:48
Uff! :leiseg: Nå har jeg ingen ord, Selini, gir deg bare en klem, jeg, i god gammel Nybakt-ånd og håper at CR gir deg masse i dagene framover.

Mossa
19-11-2002, 00:04
Så trist å høre, kjære deg! Vil gi deg masse :stakar: :stakar: og håper du har mange rundt deg som kan gjøre det også.

Tiden flyr
19-11-2002, 12:30
Jeg føler med deg. Lykke til videre.

anita
20-11-2002, 16:44
Så ikke dette før nå...:leiseg:

Håper du kommer fort tilbake til sm:stakar: :stakar: :stakar: :stakar: