PDA

Vis full versjon : Merkelige orgasmer

lillik
19-11-2002, 00:13
Hei, jeg lurer på en ting. Når jeg får orgasme så ender det veldig ofte i latterkrampe eller gråteanfall! Dette er min andre graviditet og det samme skjedde sist gang jeg var gravid.
Det blir liksom for voldsomt og så klarer jeg ikke å kontrollere reaksjonen min.
Ikke så opphissende for min kjæreste kanskje når jeg spruter ut i latter midt i den mest intense delen av akten:blush:
Har noen andre opplevd noe lignende eller er det bare meg som er litt snål om dagen?

lillik 28+0

Cazandra
19-11-2002, 03:36
Huff..kan tenke det er litt irriterende:p
Men det er mye som skjer i kroppen når man er gravid og det er nok bare dem som spiller deg et puss!

Har ikke opplevd dette selv, bare det at det går treigere å få det når jeg er gravid...æsj da :gal:

Phoeebee
21-11-2002, 23:58
Foerste gang vi hadde sex etter at jeg fant ut at jeg var gravid, hadde vi ikke hatt sex paa 8 uker. Da "toppen" var naadd, og saavidt over, begynnte jeg aa graate... Saa lo jeg... Saa graat jeg igjen. Ikke noe stille graat heller... Men skikkelig hulking...:bonk: Sambo bare kikka rart paa meg, saa begynnte han ogsaa aa le... Det holdt paa en halv times tid foer jeg klarte aa roe meg igjen... Har fremdeles ikke peiling paa hva som skjedde... Men sitter og humrer for meg selv naar jeg tenker tilbake paa det... Maa jo ha sett SINNSYKT teit ut da...:p

Annelin