PDA

Vis full versjon : Moren spør om råd

moren
18-11-2002, 23:42
Hei!
Før jeg logger meg av så lurte jeg på om hva dere synes om at jeg setter inn spiral i morgen og venter ei stund med å bli gravid?
Det har vært mye på 1 år nå:( Sambo mener vi skal gjøre de i stede for å tenke på om er vi gravid igjen utenom at utredningen er ferdig! Vet at dette ikke tilhorer hær men jeg liker meg hær å kjenner dere så da synes jeg det er litt greit:)

Mange gode klemmer:findag: Moren

Mossa
18-11-2002, 23:58
Vanskeli gå gi deg et råd der, men en pause har dere helt klart godt av nå - så da kan det jo være greitt å sette inn en spiral. Selv så hadde vi en pause på et halvt år etter min andre MA, men vi valgte å benytte andre prevensjonsmetoder i stedet.

Du må nesten kjenne på hva som føles rett for deg, avhengig av hvor lang pause dere vil ta og hvor langt tid utredningen vil ta.

Voyager
19-11-2002, 12:02
Jeg synes det høres veldig lurt ut jeg, at dere venter til utredningen er ferdig før dere prøver igjen. Å gjennomgå noe sånt en gang til er vel noe de færreste vil.

Personlig ville jeg nok ikke valgt spiral, men det er meg da. Du velger det som blir best for deg. Legen kan nok også bidra med noe fornuftig der, tenker jeg.

Ønsker deg lykke til videre!!!:stakar:

Monstra
19-11-2002, 12:04
Jeg synes du skal sette inn spiral, jeg... slik at dere får roet dere ned litt også..

Tiden flyr
19-11-2002, 12:08
Bruk litt tid til å samle krefter og overskudd nå.
Men kanskje minipillen er et bedre alternativ enn spiral? Den har i alle fall jeg god erfaring med.