PDA

Vis full versjon : Dette gjør meg virkelig flau...

Tidl. bruker
19-11-2002, 00:02
... så ikke le av meg !

Men man får jo ofte kynnere etter en orgasme, hvis man har mange etter hverandre over lengre tid, kan det da gå over til rier og en begynnende fødsel ?

Happy
19-11-2002, 00:29
Godt spørsmål... Jeg var ikke så plaget med kynnere sist svangerskap, men jeg er sikker på at fødselen startet med at vi hadde sex:o . Vi var ferdige rundt 2330 og kl 03 våkna jeg av rier... Men jeg hadde da ikke kynnere først altså!

Synes overhode ikke at spørsmålet ditt er dumt! :klem:

Unregistered
19-11-2002, 10:47
Tror nok ikke fødsen vil starte av seg selv, men jo nermere termin du kommer...så kan jo ting være klart til fødsel. Og da kan sex sette igang fødselen...mannen sæd altså.

Tidl. bruker
20-11-2002, 20:32
Jeg vet om det med sæd at det kan fremkalle en fødsel, men jeg lurer på om man kan fremkalle en fødsel ved at kun jenta får orgasme. Og at det ikke går for mannen inni jenta liksom :o

Heiko
22-11-2002, 07:30
Mener å ha lest at orgasme kan sette i gang rier (siden begge deler er sammentrekninger i livmor) MEN det vil ikke starte så lenge ikke kroppen er moden for det!

Idamor
22-11-2002, 20:13
Min jordmor sa at man ofte kan ha flere kynnere etter hverandre uten at det gjør noe. Har man derimot ca 15 kynnere etter hverandre, bør man oppsøke lege/jordmor/sykehus for å være på den sikre siden.... - sa hun ihverttfall. Hun sa også, som flere har nevnt her, at nære fødselen kan sex (sæd) sette igang en fødsel, men det er vel litt tidlig for den enda.