Vis full versjon : Savner mamma'n min (snufs) ...
Mo & Nurket
19-08-2002, 16:46
Har ikke vært på nett hele helgen, har nemlig hatt besøk av mamma'n min som bor nordpå. Det var så koselig å ha henne på besøk og vise den fine nye leiligheten. Ute og shoppet babytøy var vi også og i går koste vi oss på stranden. Men det var ikke noe gøy når hun reiste :leiseg: .
Av og til lurer jeg på om jeg er helt vel bevart. Jeg mener jeg er snart 30 år, og jeg kan da vel ikke bli helt i ulaget bare fordi hun reiser hjem igjen. Men det var ekstra ille denne gangen! :leiseg: Jeg kan ikke noe for det, men jeg skulle så gjerne hatt henne litt nærmere både i svangerskapet og spesielt etter fødselen. Jeg vet jo at hun kommer til å komme masse på besøk men... ja det er ikke det samme som å ha henne i samme by!
Litt klaging fra Mo & Nurket (som forøvrig har det bra)
Skjønner deg godt!
Min mor døde i kreft for snart 5 år siden. Jeg skulle så gjerne ha snakket med henne om graviditeten og vist henne magen osv osv. Man blir nok litt mer følsom for slike ting når man går gravid.
Go' klem Pelen
Mo & Nurket
19-08-2002, 18:45
Her sitter jeg og klager som har en frisk mamma som jeg kan snakke med når jeg vil på telefonen i det minste, og så har du mistet din. Jeg har jo ingen grunn til å klage i forhold til deg :klem: . Men jeg vet hvordan det er å miste et nært familiemedlem (mistet en bror i en ulykke for 5 år siden), så det med sorg kjenner jeg godt til!
Jeg skulle så gjerne lånt bort mamma'n min til deg, hun er nemlig helt super, men det blir jo ikke akkurat det samme!
Vi får være der fpr hverandre når hormonene gjør sitt inntog! Ellers så er jeg forøvrig sikker på at både mamma'n din og broren min følger med oss fra himmel'n og både kan se våre voksende mager og følge oss, selv om det ikke alltid er like lett å få svar når vi "snakker" med dem!
Go'klem tilbake Pelen
Har også min mor i en annen by enn Oslo, hvor jeg bor. Hadde vært godt å ha henne litt nærmere nå under svangerskapet, så mange spørsmål! :) Vi snakkes på telefonen hver dag, da, det hjelper jo.
Glad for å ha mamma, og føler veldig med deg Pelen. Har også en nær venninne som mistet sin mor veldig tidlig, og ser hvor stort savnet er for henne.:(
Snart har vi noen som kaller oss mamma! Det blir stas!
Klem Sala 18+6
Takk kjære Mo og der andre!
Det går bra med meg og jeg snakker med min mor, men som du skriver så er det ikke så lett å få svar... Jeg har en super duper pappa, men han bor 50 mil unna, men han kommer hit i neste uke. Gleder meg. Han er kjempe gla' for å bli morfar!
Jeg tenker litt frem over også og jeg kommer nok å savne å ha ham nær når den lille er født også. Då får han treffe ham/henne så skjelden...
Og så er det, det litt egoistiske også, vanskelig å få hjelp med barnevakt der... :p
Stor klem Pelen
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.