Vis full versjon : Erfaringer med Emmaljunga Cerrox (sportsvogn)?
Løvsprett
08-12-2004, 14:05
Jeg overveier denne med bag i til babyen som kommer i april. Har noen erfaringer med denne vogna? Fordeler og ulemper...
Jeg overveier denne med bag i til babyen som kommer i april. Har noen erfaringer med denne vogna? Fordeler og ulemper...
Jeg har ei emmaljunga cerox.Vogna er fin og grei.Den er lett å trille og veier kun 11 kg.Jeg skal nå selge min.Har kunn brukt den i 2 mnd.Skal selge den da jeg trenger tvillingvogn i stedet.Har to tette.Den er sort og grå.
Hvis jeg skal si noe negativt er det at det blir litt knapt med en stor baby og voksipose i bagen.Du får jo i april og trenger mest sannsynlig ikke vinterpose i bagen.Dessuten er jo babyen så liten at det skulle ikke være noe problem hvis det blir litt kaldt en dag.Holder nok med dyne tenker jeg.Det er jo også tykt trekk over bagen.
Hvis du er interressert kan jeg sende deg bilder av vogna.Hvis du tenker på å kjøpe en slik vogn er min omtrent ikke brukt . Du sparer deg noen kroner mot å kjøpe en helt ny.Det følger med softbag, regntrekk, myggnetting,og fotpose.
Mye positivt med vogna.Håndtaket kan vippes over i begge kjørerettninger,den er lett, tøff og robust vogn.
Hvis du er interressert send meg en pm da vel .
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.