PDA

Vis full versjon : Morgen-innfall....

Gyda
19-11-2002, 09:24
God morgen allesammen!

Etter de siste dagene med mange triste meldinger så var jeg faktisk helt nødt til å ta en test i dag også, jeg:bonk:
Siden jeg hadde igjen en, liksom.... Og så tenkte jeg at den var nødt til å bli sterkere enn forrige mandag, for da var den fremdeles litt svak, syns jeg.

Så natt-besøket på toalettet ble plutselig en gledelig hendelse!! For hva så jeg på testen? Joda, nå er teststreken MYE sterkere enn kontrollstreken t.o.m.!!!!! Og det har jeg bestemt at er er veldig godt tegn!

Så da kan jeg puste lettet ut, og se på den vidunderlige bodyen som jeg kjøpte i går:o .... Med små bamse-engler på......:gladtrist:

Ha en aldeles nydelig dag alle sammen!

C3PO
19-11-2002, 09:54
Så flott, Gyda.:klapp:

Jeg synes også at det er imponerende at du har allerede kjøpt barnetøy. Jeg kommer nok ikke til å kjøpe blader/bøker om graviditet til etter i morgen.:uff: Det er det kjedelige med å være i England - alle de bøkene mine om graviditet ligger i en eske i Norge!

Klem fra
C3PO, 5+6:findag:

Monstra
19-11-2002, 10:06
Hvis dette gjør at du kan få ro på deg så er det jo kjempebra :klapp: :)

Tidligere Bruker
19-11-2002, 11:27
Klart at det er et godt tegn at testen er sterke og klarer nå. ;)
Det betyr at HCG har økt, og det er et bra tegn. :)

:mervink:

Voyager
19-11-2002, 11:55
Så flott at streken er sterkere! Må innrømme at jeg har gjort akkurat det samme selv, og da var også streken sterkere enn sist.

Jeg vil også ut og shoppe babyklær, men vi har da skapene fulle fra sist gang så det er nok litt unødvendig. Hvis da ikke UL viser at det er ei lita jente da.........for da må vi jo ha noe annet enn mørkeblå joggedresser!

Gizzy
19-11-2002, 12:04
Vi MÅ jo ta det som et godt tegn ;)

Selv har jeg bryster som bare blir ømmere og ømmere, og det tar jeg som et godt tegn....:p

Lykke til alle sammen!!