PDA

Vis full versjon : UL i morgen

Puffen
19-08-2002, 17:22
Hei
Prøver meg med en melding jeg, :bonk: spennende om jeg får det til. Ser ihvertfall gøyalt ut.
Ser at mange av dere har vært på den ordinære UL, Kjempekoselig at det står bra til med dere.
I morgen er det eendelig våres tur til og få se den lille:baby: Håper den er i fin form. Har ikke kjent noen ordentlige spark ennå, enda det er mitt 3 barn.og da skal man jo kunne kjenne sparkene litt før eller??:???: Nei, den har det sikkert bra. Har ihvertfall hørt hjertelyden og den var på 140.
Lurer på om det er en liten jente, da jeg har hørt at dise har høyere enn guttene.
Hilsen Puffen:findag: :vink:

Maya V
20-08-2002, 02:39
Lykke til når dere skal hilse på den lille...
vi gleder oss også veldig var 6+5 sist vi hilset på
:p

Gudine
16-09-2002, 01:46
Vill bare ønske deg lykke til i morgen...Jeg er selv i uke 26 og det begynner å bli en stund siden ultralyden...Likevel var det en lettelse å se at alt var i orden. :) Nå kan jeg vel roe meg de siste 12 ukene...Huff, tiden flyr...men det skal bli deilig å være ferdig også...Uansett; ønsker deg all lykke i mårra...Klem

Ramgad
16-09-2002, 18:38
HVORDAN GIKK DET, PUFFEN?

Spennende å høre om opplevelsen var verdt turen.
Er jo alltid det...!

Puffen
17-09-2002, 13:35
Jo takk UL gikk bra den. Måtte på en UL til forige uke pga ujevn hjertelyd. Men alt var iorden og den lille hadde det bare bra.
Fikk vite at det høyst sannsynelig er en jente der inne.
Og nå skal jeg si det er fart i henne, Kjenner henne hele dagen nesten.
Det er jo bare såå koselig med disse sparkene da.......:elsker:
Men når hun ligger og bokser meg i blæra, må jeg innrømme at det litt ubehagelig i blant. utenom hvis hun har vært rolig en stund, for da er det bare koselig uansett om bæra mi får litt juling.:p