PDA

Vis full versjon : kvalm og vondt i magen

Cirkeline
19-08-2002, 17:49
Må bare få lov å klage litt nå.

Har vondt i magen, kvalm og er skikkelig uggen. Småfryser (feber?) og er irritert på teite kolleger som ikke skjønner at de må være snille med meg.... :leiseg:

Lurer på om jeg brygger på noe sykdomsting. Vet at flere her oppe i kalde nord allerede har hatt influensa...

Har IKKE lyst på noe som helst av mat - vil bare hjem og sove, selv om jeg egentlig kanskje er litt sulten. Vannet på jobb blir jeg bare kvalm av.

Nei fy og fy - dagen min som startet SÅ bra! Heldigvis er det bare en drøy time igjen til jeg kan dra hjem og spise (hehe -sikkert det ja... bare tanken på mat - ugh).

Stakkars stakkars meg :).

Klem fra en synes-synd-på-seg-selv-cirkeline (8+1)

Skorpio
19-08-2002, 17:56
Skjønner godt hvordan du har det! Føler meg også skikkelig uggen i dag. Sitter på jobb og er kvalm, slapp og trøtt. Drømmer om å kunne gå hjem og sove...:sover:

Men vet at før jeg kan gjøre det, må jeg handle, hente gutten min i barnehagen :storeb: og lage middag... Så det blir vel ikke hvile på en stund. Heldigvis skjønner mannen min hvordan jeg har det - men vi må jo dele LITT på oppgavene ihvertfall. Pleier å kunne synke sammen etter middag.

Håper du føler deg bedre etterhvert! :)

Beate
19-08-2002, 18:09
Huff da..:stakar:
Håper du snart føler deg bedre, og at du slipper å få influensa!