PDA

Vis full versjon : Lurer på om noen har opplevd det samme??

Håpefull81
12-12-2004, 21:43
Hei.

Lurte på om dere jenter kunne dele litt erfaringer ang.svangerskaps plager med meg. Har ikke vært så flink å skrive her inne, men håper noen har tid å bare hjelpe meg litte grann.

Det har seg sånn at dette er min andre graviditet, har en jente som er født i juni 2002. Av en eller annen grunn husker jeg ikke så mye fra mitt første svangerskap som jeg trodde jeg ville huske. Hvertfall når det gjelder ting man kjenner i kroppen i løpet av graviditeten.

Det jeg lurer på er at noen ganger når jeg skal på toalettet å tisse føler jeg hele livmoren min bare skal dette ut og innimellom er det nesten litt vondt når jeg skal skynde meg å tisse å presser litt på (sorry detaljer :blush: ). Husker ikke at jeg hadde dette første gangen, men som sagt så husker jeg ikke så mye som jeg trodde. Har allerede vært på 2 UL og var hos jordmor senest onsdag som var og skal være helt normalt og fint.
Lurer nå på om noen har opplevd det samme??
Takker for svar :klem:

Cecilie
13-12-2004, 14:00
Jeg vet ikke om dette er det samme. Men jeg har bekkenløsning. Og de første tegnene var slik du beskriver det. Tror det er bekkenbunnsmusklene jeg har vondt i i tillegg til bekkenløsning, men det kjennes i hvertfall ut som om livmora skal komme ut når jeg tisser. Jeg trodde det var uvi og fikk sjekket den to ganger( den ene prøva ble satt til dyrking og), men ingen infeksjon. Så det er nok bekkenbunnsmusklene. Har hørt at man kan få slikt ubehag om man gjør mange knipeøvelser og...

Har dessverre ikke noe bedre svar til deg. Foreslår at du ringer jordmor og snakker med henne hvis du er urolig. Kan være greit å få sjekket om du har en infeksjon eller ikke. Siden du akkurat har vært hos JM så er det kanskje lenge til neste gang, og det er ikke bra å gå med UVI så lenge..

:klem: