Vis full versjon : Akupunktur!
Hei!
Var innom helsekosten tidligere i dag, for å få noen tips ang. igangsetting av fødsel! (Begynner å bli temmelig desperat:uff: )
Hun som jobbet der var veldig koselig, men hun visste ikke noe om akkurat det, og tilbød seg å ringe en hømoepat..
Hømoepaten anbefalte akupunktur, så jeg skal til henne i morgen!
Er det noen her som har noen erfaringer ang. dette?
Klem desperate Hege T+1
Da var det jammen torsdag fullmånen kommer likevel...Vet du, da vi først begynte å diskutere dette før helga( var det ikke det....?), så synes jeg torsdag virket sååå lenge til! Kunne ikke tenke meg å vente helt til torsdagen for å fø, så jeg NEKTET å tro på dette fullmåne-tøyset:p
MEN NÅ, derimot, føler jeg ingen fremgang overhode, så nå tror jeg at jeg sier JA TAKK til fødsel på fullmåne-torsdagen likevel......Så nå vil jeg tro på det likevel.
Gleder meg til natt til tordag, for da melder min baby sin ankomst!!:klapp: :klapp: :klapp:
........Dersom alle damene her inne er med på å tro på det, kanskje det hjelper..............:???: :latter: :kidoki:
.....Ja da, dere får unnskylde meg.....Ammetåke, eller.....:???:
Leste 2 forskjellige innlegg skrevet av Hege, så kom jeg tydeligvis ikke på hvilket jeg svarte på.....Sorry!:blush:
...Men når jeg er først i gang, så kan jeg jo svare på akupunktur-spørsmålet også, da:p
En veninne av meg forsøkte akupunktur fordi hun var så lei etter å ha gått mange dager over termin. ...Og det hjalp faktisk!...Eller en vet jo aldri om fødselen som startet et halvt døgn senere var pga. det eller om den hadde startet uansett, men det vet en jo aldri:uff:
Du må huske å skrive inn i morgen å fortelle om noe skjedde etter timen din i morgen, for om det ble fortgang i sakene, så vet jeg ialle fall om ei som skal til akupunktør!;)
Ja, jeg river meg snart i håret jeg.. Selv om det er bare en dag over terminen! Akkurat nå føles det som alt har stoppet helt opp hos meg.. Har ikke på følesen at noe kommer til å skje i nærmeste framtid heller:(
Og tiden går såååå sakte!!!:bonk: En time føles som ett døgn minst...
Skal til akupunktur i morgen, og på torsdagen er det den etterlengtede fullmånen da!:latter: Har vel heller ikke så særlig stor tro på det med fullmåne, men akkurat nå er jeg troende til litt av hvert! Hadde vært gøy hvis vi begge to fikk på torsdag.. Hva skulle vi trodd da:???: :gal2:
Nei, vi får krysse fingreneXXXXXXXXXXX for at det skjer noe snart.. Og håpe på at vi snart har de etterlengtede:baby: :hjerter: våres i armene snart!!
Klem Hege
Tidligere bruker
19-08-2002, 21:46
Hei Hege.
Ville bare si deg at du ikke er nødt til å føle på deg, eller kjenne at noe skjer snart.
En fødsel kan jo starte på mange forskjellige måter, så plutselig er du i gang skal du se.
Lykke til!
Tidl. bruker
20-08-2002, 00:16
Vil bare si lykke til ! :) Spennende om det hjelper med akupunktur ! :)
Ja, så har jeg vært hos akupunktør...
Fikk nåler både for å sette i gang fødsel, og for å få baby til å synke ned i bekkenet.
Vet ikke om det var det som hjalp, men da jeg kom på Rikshospitalet etterpå, var i hvertfall hodet festet!:klapp:
Men noe kraftige kynnere/rier har jeg ikke fått. :(
Det skulle virke innen ett døgn hvis det hadde noen effekt, så jeg får bare smøre meg med tålmodighet!!! (noe jeg har lite av om dagen!!:uff: ) Skal tilbake på Torsdag hvis ingenting har hendt, og få en nål i symfusen:eek:
Som sagt var jeg på Riksen etterpå, der det ble tatt ctg, ultralyd og gynekologisk underøkelse. Alt var klart for fødsel; Hodet festet, modent, en-to cm åpning.. Og ellers bare bra!
Klem fra Hege T+2
Tidl. bruker
20-08-2002, 17:21
Nei men jeg har erfaring med å bruke det under fødselen. Så jeg vil ha det neste gang.:D Er utrolig så godt det virker, ikke smerter.
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.