PDA

Vis full versjon : Flere som ikke merker så mye?

Johanna
19-08-2002, 18:17
Noen ganger føler jeg meg gravid, når noen kommer borti puppene mine, eller når jeg er trøtt og sliten. Må sove et par timer på dagen for å komme meg gjennom den. Mens-murringene som jeg tok som et vondt, men velkomment symptom har jeg nå maks 1-2 ganger om dagen.
I går var jeg sammen med mange venner, avtalte reke og hvitvinskveld rett og slett fordi jeg glemte at jeg er gravid...
Begynner å bli bekymret for at ikke alt er helt normalt, trodde tegnene skulle ØKE, og ikke være sterkest akkurat de dagene jeg testet positivt.

Klem fra Johanna, 6+1

Vianne
19-08-2002, 18:30
Hei!

Jeg har lite symptomer, det hadde jeg også i forrige svangerskap, derfor tar jeg det ganske med ro.

Har litt mens-murringer innimellom, men det begynner å bli bedre, ellers er jeg ganske trøtt om dagen..:sover:

Ømme bryst vet jeg ikke hva er engang, men jeg ammer førstemann enda, så kanskje jeg er herdet for det :p

jippii
19-08-2002, 18:51
... Jeg hadde veldig tydelige symptomer de første dagene; ømme pupper, trøtt, sterke mensensmerter - . Nå er puppene fortsatt større - men ikke veldig ømme, jeg er heller ikke så trøtt (faktisk!) lengre. Nesten litt trist å ikke være _så_ gravid.
Istedetfor har jeg fått uvanlig mye hodepine den siste uka. Er det noen andre som har det på samme måte? Jeg våkner faktisk med en tung hodepine - og den blir ikke borte resten av dagen. Ikke vil jeg knaske hodepinetabletter heller, er jo livredd for å skade Knøttet .. :leiseg:
Noen som vet noe om dette?

jippii 6+2

Vianne
19-08-2002, 21:30
Jeg har alltid hatt mye vondt i hodet, men har "lært" meg å ikke ta tabletter for det.
Har også vondt nå, men jeg vet ikke om det har noe med graviditeten å gjøre.
Men jeg tror ikke det skal gjøre noe å ta hodepinetabletter, hvertfall for en kortere periode. Paracet går bra.

Gaupa
19-08-2002, 23:39
Det begynte med MYE mens-vondt, men det har gitt seg nå. Eneste symptomet jeg har nå i grunnen, er at jeg er ekstra trøtt :sover:

Hampus
20-08-2002, 00:12
:vink:

Symptomer, ja....

Er supertrøtt :sover: og har ømme pupper. :D Akkurat samme symptomer som da jeg først var gravid med Sarah.

:findag:

5+2

mon
20-08-2002, 11:29
Hei
Jeg har omtrent ingen symptomer og det bekymrer meg. Slik var det de forrige gangene jeg har vært gravid og begge endte med MA. Klarer omtrent ikke tenke på noe annet enn UL-en jeg skal til om en uke.

Jeg har veldig ømme bryster, men de har ikke vokst :( Øket utflod, høy temp og maaange positive tester tilsier jo at jeg er gravid men..... Har også hatt litt hodepine men det kan jo også komme av varmen. Ikke kvalm eller uvel men litt trøtt.

mon 6+3

Hang
20-08-2002, 11:47
Jeg har mere symptomer nå enn jeg kan huske jeg hadde sist for fire år siden. Men da hadde jeg nesten ingen da.

Nå har jeg skikkelig vond metall smak i munnen, puppene er ømme (men ikke sånn at jeg ikke kan ta på dem). Jeg har stikkinger i livmora, og litt mensmurringer. Skikkelig oppblåst i magen og mye luft :blush:
Sover fra kl 21-22 til morningen og gjerne en halvtime eller noe på ettermiddagen.

Deilig :D

I am
20-08-2002, 11:55
:bonk: Ja jeg har det også. :bonk:
Ellers er jeg usannsynlig trøtt, og må spise hver andre-tredje time, ellers blir jeg skikkelig uvel. :gal2: Tror kanskje det er kvalmen som begynner å snike seg inn... Yuck!
Hodepinen sitter rett innenfor panna. Pleier heller ikke å ta smertestillende, men hvis vi kan ta paracet så tror jeg sannelig jeg må hoppe på den snart.

I am 6+1

Sun shine
20-08-2002, 14:00
Når det gjelder hodepine, så har jeg en svigerinne som også var veldig plaget med dette og hun gikk til akupunktur, og sa at det var helt fantstisk, Fint ting å gjøre istdet for å ta tabeletter.

Når det gjelder svangerskap symtomer, jeg sier bare: vent.......

Er kommet meg over den verste perioden, og føler meg i så god form som jeg ikke har gjort siden i april.

Kos dere med det lille livet i magen.

Lina 18+4:mervink: