PDA

Vis full versjon : Tilbake fra UL.

Tidligere Bruker
19-11-2002, 17:56
Nå har jeg vært på UL. :uff:
Og jeg er ikke noe mere klok jeg....

Han tok innvendig UL. Til å begynne med så han ikke noe. :eek:
Etter litt leting fant han 2 hulerom som kunne være tegn på et begynnende foster.
2, tenkte jeg... :uff: Tvillinger? :eek:
Men dette er vedlig usikkert enda altså. ;) Han sa det var positivt å finne sorte hull iallefall. :)

Limoren min var fylt med et 4 mm tynt væskelag. det var ikke normalt visst en ikke var gravid, og det kunne også være blod, og at jeg derfor ville få en SA etterhvert. :(

Han lurte på om jeg i det hele tatt var gravid... Ja, sa jeg, 4 tester har vært positive, + en hos legen.

Han tok blodprøve også, for å sjekke HCG innholdet.
Har fått ny time neste onsdag.

Jeg fikk 3 alternativer på hva dette kunne være:

* At jeg er gravid, men muligens det er en abort på vei.(Hadde jo litt brun utflod på lørdag. :( )

* Svangerskap utenfor livmoren. Kunne ikke se det så tidlig påsto han. Ikke visst jeg bare var 4 uker på vei. Han kunne iallefall ikke se noe unormalt med eggstokken nå. :)

* Og at jeg er gravid, men at det er litt for tidlig å se noe.
Så lenge han så de svarte hulerommene, er det jo håp... :)

Så jeg er ikke mere enn ca 4 uker på vei.
Jeg er selvfølgelig engestelig....Men tar et hele med ro frem til neste onsdag.
Har jo ikke blødd mere, og har ikke smerter.

CB slo iallefall utrolig tidlig ut på meg visst jeg kun er 4 uker på vei, og fikk positivt resultat for snart ei uke siden!!!!!
Og jeg føler meg jo gravid. Trøtt og kvalm, og stikkinger i livmoren. Grunnen til jeg misstenkte foster i eggstokken var nettopp pga smerter i høyre side, men det var helt normalt å ha litt vondt der. ;)

Det positive er at jeg vil få UL ei gang i uka fremover, for å sjekke at alt går bra... :klapp:

Ringte til min mann og var litt fortvilet og redd, men han sa, Kjære Bente, elskede. Går det galt denne gangen, så prøver vi igjen. Du blir så fort gravid. :elsker: Han er så god og snill!!!

Holder dere opppdatert jeg. :) :klem:

Takk for at dere gadd å lese. :)

Karic
19-11-2002, 18:23
Sniker meg inn her jeg vennen, måtte følge med på hvordan det går med deg. No news is good news som det sies, jeg krysser fingrene for at det går bra.

To ja...Jeg sa jo det til deg at du skulle ha 7 barn jo... ;) :D

Lykke til i hvert fall vennen.

:stakar:

MissesX
19-11-2002, 18:26
Hmm ja her var det noe å velge i mellom!!

Velger det siste alternativet jeg da, at du er så kort på vei derfor han ikke så noe :D

Lykke til med forestående UL'er da håper alt går som det skal :klapp:

Klemmer fra Marit 7+3

Gyda
19-11-2002, 19:34
Håper også selvfølgelig at det er alt. 3 ;) For nå må vi ikke krympe klubben noe mer.

Husk rapport da! :)

Mossa
19-11-2002, 21:08
Det der var ikke mye å bli klok på nei.....krysser fingrene for at det bare var for tidlig enda. Godt å høre at du blir fulgt opp med ny ul så fort!

Sist jeg var gravid, så var jeg til ul første gang i uke 4+noen dager (husker ikke helt) og da kunne dem heller ikke se noe særlig. Noen mørke hulrom og anntydning til en plommesekk var det hele, så vi får satse på at dem ser mere neste uke.

Hold oss oppdatert da, er så spent på å høre!

C3PO
19-11-2002, 21:44
Usikkerhet er fælt. Jeg krysser fingrene for deg, og håper at senere UL gir et tydelig bilde av frøet ditt.

Monstra
19-11-2002, 23:03
Jeg har hørt flere som ikke tar UL så tidlig fordi det er veldig vanskelig å se noe... Jeg tror du kan ta det helt med ro jeg... Du har jo 4 blå og et lite hulrom - det er slettes ikke verst til å bare være fire uker på veg :)

Voyager
20-11-2002, 12:14
Dette er jo nesten litt for spennende! Vi krysser fingrene for at det er alternativ 3 som gjelder, og at det blir en flott liten julibaby på deg.

Hold oss oppdatert!

Gizzy
20-11-2002, 12:36
Jeg Velger å tro at dette går bra, Bente, og krysser det jeg kan for det;)

Så godt at du har en sååååå herlig mann da, ble helt rørt jeg;)

Dahlia
20-11-2002, 13:08
Jeg har krysset av for alternativ 3 :klapp: :klapp: :klapp:

Hanah
20-11-2002, 13:55
Grunnen til at jeg ble anbefalt en UL i uke 7, var at det kan være vanskelig å se noe tidligere.
Krysser fingrene for at det er for tidlig å se noe hos deg nå, og at du snart kan se et (eller to.. ;) ) hjerte(r) slå..

Krysser fingrene for deg, Bente!!!:)

Amygdala
20-11-2002, 15:27
Krysser fingrene for deg jeg også Bente:stakar:

Og jeg satser på alternativ nr.3 HELT KLART!!!!:klapp:

Mamemi
20-11-2002, 21:31
Jeg både håper og tror at du var for tidlig ute. Det kommer veldig an på hva slags utstyr de har, hvor mye de kan se så tidlig. Jeg ble også anbefalt å vente til etter uke 7 med ultralyd, fordi jeg da var sikret å se hjerteslag. Nå endte jeg opp med å bestille den ultralyden på Røde Kors-senteret, og der kunne jeg kommet allerede i uke 5, fordi de hadde det beste utstyret som var å oppdrive, som hun sa.

(Tok ikke sjansen likevel, jeg. Skal på ultralyd om to uker.)