Tidligere Bruker
19-11-2002, 17:56
Nå har jeg vært på UL. :uff:
Og jeg er ikke noe mere klok jeg....
Han tok innvendig UL. Til å begynne med så han ikke noe. :eek:
Etter litt leting fant han 2 hulerom som kunne være tegn på et begynnende foster.
2, tenkte jeg... :uff: Tvillinger? :eek:
Men dette er vedlig usikkert enda altså. ;) Han sa det var positivt å finne sorte hull iallefall. :)
Limoren min var fylt med et 4 mm tynt væskelag. det var ikke normalt visst en ikke var gravid, og det kunne også være blod, og at jeg derfor ville få en SA etterhvert. :(
Han lurte på om jeg i det hele tatt var gravid... Ja, sa jeg, 4 tester har vært positive, + en hos legen.
Han tok blodprøve også, for å sjekke HCG innholdet.
Har fått ny time neste onsdag.
Jeg fikk 3 alternativer på hva dette kunne være:
* At jeg er gravid, men muligens det er en abort på vei.(Hadde jo litt brun utflod på lørdag. :( )
* Svangerskap utenfor livmoren. Kunne ikke se det så tidlig påsto han. Ikke visst jeg bare var 4 uker på vei. Han kunne iallefall ikke se noe unormalt med eggstokken nå. :)
* Og at jeg er gravid, men at det er litt for tidlig å se noe.
Så lenge han så de svarte hulerommene, er det jo håp... :)
Så jeg er ikke mere enn ca 4 uker på vei.
Jeg er selvfølgelig engestelig....Men tar et hele med ro frem til neste onsdag.
Har jo ikke blødd mere, og har ikke smerter.
CB slo iallefall utrolig tidlig ut på meg visst jeg kun er 4 uker på vei, og fikk positivt resultat for snart ei uke siden!!!!!
Og jeg føler meg jo gravid. Trøtt og kvalm, og stikkinger i livmoren. Grunnen til jeg misstenkte foster i eggstokken var nettopp pga smerter i høyre side, men det var helt normalt å ha litt vondt der. ;)
Det positive er at jeg vil få UL ei gang i uka fremover, for å sjekke at alt går bra... :klapp:
Ringte til min mann og var litt fortvilet og redd, men han sa, Kjære Bente, elskede. Går det galt denne gangen, så prøver vi igjen. Du blir så fort gravid. :elsker: Han er så god og snill!!!
Holder dere opppdatert jeg. :) :klem:
Takk for at dere gadd å lese. :)
Og jeg er ikke noe mere klok jeg....
Han tok innvendig UL. Til å begynne med så han ikke noe. :eek:
Etter litt leting fant han 2 hulerom som kunne være tegn på et begynnende foster.
2, tenkte jeg... :uff: Tvillinger? :eek:
Men dette er vedlig usikkert enda altså. ;) Han sa det var positivt å finne sorte hull iallefall. :)
Limoren min var fylt med et 4 mm tynt væskelag. det var ikke normalt visst en ikke var gravid, og det kunne også være blod, og at jeg derfor ville få en SA etterhvert. :(
Han lurte på om jeg i det hele tatt var gravid... Ja, sa jeg, 4 tester har vært positive, + en hos legen.
Han tok blodprøve også, for å sjekke HCG innholdet.
Har fått ny time neste onsdag.
Jeg fikk 3 alternativer på hva dette kunne være:
* At jeg er gravid, men muligens det er en abort på vei.(Hadde jo litt brun utflod på lørdag. :( )
* Svangerskap utenfor livmoren. Kunne ikke se det så tidlig påsto han. Ikke visst jeg bare var 4 uker på vei. Han kunne iallefall ikke se noe unormalt med eggstokken nå. :)
* Og at jeg er gravid, men at det er litt for tidlig å se noe.
Så lenge han så de svarte hulerommene, er det jo håp... :)
Så jeg er ikke mere enn ca 4 uker på vei.
Jeg er selvfølgelig engestelig....Men tar et hele med ro frem til neste onsdag.
Har jo ikke blødd mere, og har ikke smerter.
CB slo iallefall utrolig tidlig ut på meg visst jeg kun er 4 uker på vei, og fikk positivt resultat for snart ei uke siden!!!!!
Og jeg føler meg jo gravid. Trøtt og kvalm, og stikkinger i livmoren. Grunnen til jeg misstenkte foster i eggstokken var nettopp pga smerter i høyre side, men det var helt normalt å ha litt vondt der. ;)
Det positive er at jeg vil få UL ei gang i uka fremover, for å sjekke at alt går bra... :klapp:
Ringte til min mann og var litt fortvilet og redd, men han sa, Kjære Bente, elskede. Går det galt denne gangen, så prøver vi igjen. Du blir så fort gravid. :elsker: Han er så god og snill!!!
Holder dere opppdatert jeg. :) :klem:
Takk for at dere gadd å lese. :)