PDA

Vis full versjon : Magen strutter i uke 8!!!

Dríva
16-12-2004, 22:14
Jeg har vanligvis en mage full av luft, og som i den seinere tida har blitt større og større - fett. Den står ganske mye ut som det er. Nå er jeg 8 uker på vei, og den strutter mer enn noengang tidligere! Det er ikke så gøy å se ut som om jeg allerede er månedsvis på vei. Har ikke lyst til å fortelle det til så mange enda, men folk begynner jo å kikke på magen min!! Jeg har også blitt spurt (var ute med de på jobb og drakk ikke..) - det syntes jeg er forferdelig irriterende. :lyve: Jaug, og sa nei - det syntes jeg at jeg har rett i. Men er ikke så dreven i å juge, så samme personen hinta i dag (har vært hjemme fra jobben et par dager.) Usj og fy. At de ikke kan vente og gi meg muligheten til å fortelle det når jeg vil!

Noen som vet om magen kan vokse mer etter ivf? Andre ting som kan spille inn? Den er mjuk og stor..

Sima
17-12-2004, 00:50
Vet ikke om den kan vokse mer etter ivf, men de første månedene var magen min også som en ballong. Følte meg skikkelig stor... Men det viste seg at det bare var luft, for etter 10 - 11 uke så forsvant den, og først nå har det begynt å vokse fram en gravidmage! :klem:

Dríva
30-12-2004, 22:15
Hei Sima!

Håper magen min følger magen din sin eksempel, sånn at lufta går ut av ballongen snart. Takk for svar, håper jula di har vært fin! :nikker:

Hilsen Dríva

Nienna
30-12-2004, 23:36
Føler meg også som jeg skulle være flere mndr påvei, får nesten ikke igjen bukseknappen. Regner med at det forsvinner sånn som Sima sa.
Merkelig at det skal være så mye luft siden så mye luft kommer ut:blush: hehehe....