PDA

Vis full versjon : Bare en uke igjen nå!!!!

Marsmor
17-12-2004, 08:41
...og så er det jul!!!

Er du i rute? Alt under kontroll?

Jeg er ferdig med julegavene (og alle unntatt 2 er pakket inn). Det som gjenstår er å handle inn til jula; mat, juletre mm.

:nissefar:

willow
17-12-2004, 09:39
I rute/ ferdig??
Erru morsom eller?

Spør me sent på lille julaften! kansje da :nikker:

Vickimin
17-12-2004, 09:45
I rute/ ferdig??
Erru morsom eller?

Spør me sent på lille julaften! kansje da :nikker:
He he, signerer den :nikker: Men jeg skulle ønske jeg var ferdig!!!!
Men du har vært flink!!

:klem:

Hanah
17-12-2004, 09:48
Bare en uke igjen?!? :shock:
Neida, ikke stressa jeg. Bare litt..
Har all julevasken igjen, men skal ikke ta den så nøye i år, ettersom bekkenet mitt har begynt å krangle allerede.
Har også igjen å handle julematen.
Julegavene er jeg så godt som ferdig med, uten 5 LOer jeg har igjen å scrappe.
Det eneste jeg er litt stressa over er at julekortene ikke har kommet enda.

nurket
17-12-2004, 09:53
Hihi.. tenkte at du hadde 1 uke til termin jeg :fnis:

Angående jula så ligger jeg bra ann. Ikke pakket inn alle julegavene, men de er kjøpt. Mangler kun et par stk :lettet:

Vi bor midlertidig hos foreldrene mine om dagen, så all pyntingen og maten står de for. Gleder meg til neste år, med egen jul i nytt hus !!!!! :yiiha:

Tuddelu
17-12-2004, 10:35
Jeg er ferdig med gavene, og julevasken slipper jeg i år. Vi flytter i dag til mine foreldres kjeller leilighet, og der har min mor vasket, og i leiligheten har vi folk til rengjøringen, og det er deilig å slippe det i år:nikker:

Så jeg har bare å fylle kjøleskapet, så er vi i havn:hyper:

LilleVims
17-12-2004, 12:38
I rute blir jeg aldri...har to pakker igjen, mye vask (hele huset) Og smart som jeg er har jeg begynt å male badet.... Og så må jeg jo bake litt, men det tar jeg i løpet av neste uke. Skal nok bli ferdig til julaften:nikker:

Mangler julestemning etter at sneen forsvant...

yvma78
17-12-2004, 12:47
jeg er ikke i rute :dåne:

og ikke alt under kontroll :dåne:

tussi1979
17-12-2004, 12:54
Har full kontroll jeg :Plystre: Skal gjøre de siste innkjøpene i helgen, har vel 3 gaver igjen å kjøpe :nikker: Skal jo nesten ikke være hjemme i julen, skal bare gå i besøk vi :jupp: så kommer vel ikke til å handle inn så mye mer enn det vanlige, men det tar vi nærmere neste helg :nikker: