PDA

Vis full versjon : Spotting IGJEN!!!

Millamamma
20-12-2004, 18:47
Hei!

Er litt lei meg her jeg sitter jeg - har spottet litt i helgen igjen(gjorde det for 14dager siden også). Det er litt sånn brunaktig utflod - snakket med jordmor når det skjedde sist og hun sa at dette var VELDIG vanlig, ettersom at livmoren og morkaken blir større og større - så denne gangen har jeg nå slått meg til ro med det!
Det har sluttet igjen nå da og vi snakker ingen mengder( tror dere jeg prøver å berolige meg selv eller??!), så jeg håper det fortsatt er bra med forsteret!

Er fortsatt veldig kvalm og har vonde pupper - så det er nok fortsatt håp - eller??

Det som gjør meg FRUSTRERT da, er at jeg bor i Sverige og føler at her er det NULL hjelp å få - og det er fortsatt 18dager til jeg skal på første kontroll, da er jeg i uke 10. Kan jo ikke være bra at jeg skal gå rundt å være såååå bekymret heller da?!

Huff, jaja - jeg håper jo alt jeg kan at det skal gå bra OG håper dere som har orket lese dette, kanskje gidder å sende meg noen positive tanker??:sparke:

:klem: fra meg!

Anneg
20-12-2004, 19:15
Heia:nikker: jeg har det akkurat sånn som deg.. jeg spotter mye(eller hva det heter).. synes også det er litt skummelt... jeg skal heller ikke på min første kontroll før om i januar.. så er litt bekymret for at det er noe galt... MEN alle jeg har pratet med sier at det normalt... det sier legen også:nikker: Og så lenge det ikke er FRISKT rødt blod (med klumper i) så går det så bra så:nikker:

:kryss: krysser fingrene for oss som har det sånn, og håper at det går bra:nikker:

:klem:

AAA123
21-12-2004, 01:18
Hei! Opplever også spotting innimellom. Er tre uker siden sist nå, men nå har jeg hatt det litt i går og i dag. Ingen mengder her heller. Bare litt på papiret innimellom når jeg har vært på do.

Det er ikke noe hyggelig, men har også fått beskjed om at det ikke er noe å urolige seg for så lenge det ikke kommer mye frist blod med klumper og det ikke er vondt. Gynekologen jeg snakket med sa at fosteret ligger veldig godt beskyttet øverst i livmoren og at det lett kan blø litt fra lenger nede i livmoren siden den er mer ømfintlig når man er gravid...
Så jeg prøver å berolige meg selv med det, men det er fortsatt ikke lett!

Vi får likevel prøve å tenke positivt og satse på at det går bra! For de aller fleste gjør det jo det! :klem: