PDA

Vis full versjon : Urinveisinfeksjon eller bare underlivssopp?

Babyface
20-11-2002, 19:15
For tiden er jeg plaget av noe som kjennes ut som en urinveisinfeksjon, men en test av urinen hos legen viste at det ikke var urinveisinfeksjon. Jeg lurer da på hva dette kan være? Er det noen muligheter for at urinprøvetesten ikke fanger opp alle tilfeller av infeksjon? Kan det rett og slett være underlivssopp? Jeg har hatt det før, men da var det slett ikke som nå; smertefullt. Er underlivssopp på noen måte farlig for fosteret?
(Jeg er for øvrig 100% sikker på at jeg ikke har fått en kjønnssykdom.)

Maine
21-11-2002, 17:06
I mitt forrige svangerskap opplevde jeg noe liknende, var da ca 13-15 uker på vei i svangerskapet. Det var smertefullt liksom inni urinrøret, spesielt etter at jeg hadde urinert.

Leverte urinprøve til legen som ikke fant noe galt. Det gikk over etter et par uker, kjente det ikke siden.

Har ikke noe svar på hva det kan være. Men underlivssopp kjennes da anderledes ut - kløe/svie/brenning i underlivet.

Vet ikke om dette hjelper deg. Snakk med legen dersom det ikke går over og du er bekymret.

Hilsen Maine, 33+3

Monstra
21-11-2002, 17:11
Tenkte jeg skulle si at underl-sopp ikke er farlig for fosteret...

Jeg har også hatt smerter der som jeg ikke har kunnet forklare med uv-infeksjon... -eller sopp for den slags skyld...