cgk
20-08-2002, 00:31
Nick: cgk
Alder: 25 år
Sivilstand: Samboer
Yrke: Sykepleiestudent
Termin: 15.november
Prøvde hvor lenge: Ikke akkurat planlagt, men vel så koselig likevel
Barnets kjønn::storeb:
Antall barn: Snart 2, har en skjønn jente på 2 år fra før
Vektøkning: Nå i uke 28 har jeg lagt på meg 7, 5 kg
Fødsel: Håper å få gjenta suksessen med å føde på Storken i Bergen
Mage: Ja den strutter!
Her er litt info om meg... tja hva mer er det å si..? Bor som sagt i Bergen sammen med min skjønne samboer. Ble alene da jeg gikk gravid med førstemann, så dette er på mange måter en ny opplevelse for meg. Nyter å ha en å dele dette med. Er for tiden student, men er klar til å ta permisjon når den lille melder sin ankomst.
Ellers så er jeg blitt mer eller mindre avhengig av å sjekke innom sidene her hver dag, masse interessante innlegg om det som opptar meg mest av alt for tiden: [B]- MIN VOKSENDE MAGE[B]
Alder: 25 år
Sivilstand: Samboer
Yrke: Sykepleiestudent
Termin: 15.november
Prøvde hvor lenge: Ikke akkurat planlagt, men vel så koselig likevel
Barnets kjønn::storeb:
Antall barn: Snart 2, har en skjønn jente på 2 år fra før
Vektøkning: Nå i uke 28 har jeg lagt på meg 7, 5 kg
Fødsel: Håper å få gjenta suksessen med å føde på Storken i Bergen
Mage: Ja den strutter!
Her er litt info om meg... tja hva mer er det å si..? Bor som sagt i Bergen sammen med min skjønne samboer. Ble alene da jeg gikk gravid med førstemann, så dette er på mange måter en ny opplevelse for meg. Nyter å ha en å dele dette med. Er for tiden student, men er klar til å ta permisjon når den lille melder sin ankomst.
Ellers så er jeg blitt mer eller mindre avhengig av å sjekke innom sidene her hver dag, masse interessante innlegg om det som opptar meg mest av alt for tiden: [B]- MIN VOKSENDE MAGE[B]