Vis full versjon : Mat mat mat...!
rufsetufsa
06-01-2005, 00:08
Bare lurte på en ting... Synes jeg spiser og spiser :mumse: og føler meg konstant sulten :shock: Har jo hørt at man spiser for 2, men ikke dobbelt så mye! Er oppblåst og magen skriker etter mat. Er 8 uker på vei. Fler som har det sånn da..? :vetikke:
hei
var sånn jeg også di 3-4 første mnd...var helt ekstremt,spiste,spiste og spiste :sulten: :Popcorn: :nam: absolutt hele tiden...sto tilogmed opp opp natta for å spise :dåne:
tror det er veldig vanlig i begynnelsen :snill:
smukkeline
06-01-2005, 13:04
Det var godt å høre. For jeg er konstant sulten og :mumse: og :mumse: . Prøver å være fornuftig, spise mest frukt/grønt, men er redd for hvordan denne vekten vil utvikle seg. Jeg spiser jo mer til måltidene også. 1 brødskive ekstra til lunsj og mer middag.
Klem
Eg og har det sånn, spiser en skive mer til frokost, vanlig lunch, men er kjempesulten til middag. Spiser også litt mer til kvelds, for ikkje å våkne opp om natta ssav at eg er sulten. Er visst helt normalt..
Jeg hadde det og sånn. Spiste hele tiden. Det siste jeg gjorde før jeg la meg var å spise, spiste om natta, tidlig om morgenen....hos meg ga det seg rundt uke 13-14. La på meg en del kilo disse ukenen, men så stod vekta stille i mange uker etterpå. Nå er jeg ikke mer eller oftere sulten enn før jeg ble gravid, og spiser normalt igjen.
Jeg hadde det og sånn. Spiste hele tiden. Det siste jeg gjorde før jeg la meg var å spise, spiste om natta, tidlig om morgenen....hos meg ga det seg rundt uke 13-14. La på meg en del kilo disse ukenen, men så stod vekta stille i mange uker etterpå. Nå er jeg ikke mer eller oftere sulten enn før jeg ble gravid, og spiser normalt igjen.Hehe..som jeg skulle ha skrevet det selv.. heldigvis avtok den verste sulten etterhvert..og det er jeg glad for.Ellers hadde jeg nok slitt litt med vekta nå :snill:
Lillenin
07-01-2005, 01:54
Hmmmm....jeg har fått matkick igjen de siste dagene, jeg. Kunne spist et hus! Men i jula var jeg småforkjøla, så da ble det ikke spist så mye, kanskje kroppen tar igjen det tapte?:mumse:
Meg selv
07-01-2005, 20:41
Jeg gikk nesten ikke til postkassa uten "matpakke" den første tiden ... Hadde alltid noen kjeks innen rekkevidde, for når jeg skulle ha mat var det NÅ! ikke om tre minutter. Jeg spiste vel ikke noe særlig mer enn før, selv om det ble ofte. Babyen trenger ikke mange kalorier den første tiden, men det er godt å spise for å holde kvalmen i sjakk.
Kjenner meg godt igjen ja...... Kunne spise og spise og spise i begynnelsen:mumse: Det ga seg ca i uke 10 hos meg. gikk opp et par kilo da, men har stått stille på vekten i over 1 mnd nå.
ladysoul
12-01-2005, 14:43
Jeg er glad i mat! :mumse: og nå under graviditeten tenker jeg ennå mere på mat enn før. Får lyst på alt jeg ser i butikken.. Men har ikke så lyst på godteri, og drikker nesten aldri brus. Men har fått så dilla på blå stenfrie druer! De er bare sååå gode! :sikle:
Jeg spiser generelt litt mere i løpet av dagen, men ikke sånn kjempemasse.
Jeg koser meg med maten! Lager så å si alt selv, ikke noe ferdigmat hos oss! Men skal prøve å begynne å gå litt mere tur, for ikke å forfalle helt..
Jeg gikk nesten ikke til postkassa uten "matpakke" den første tiden ... Hadde alltid noen kjeks innen rekkevidde, for når jeg skulle ha mat var det NÅ! ikke om tre minutter. Jeg spiste vel ikke noe særlig mer enn før, selv om det ble ofte. Babyen trenger ikke mange kalorier den første tiden, men det er godt å spise for å holde kvalmen i sjakk.Signerer denne!
har begynt å spise gulrøtter nå..:mumse:...........må bare prøve å spise sunt:nemlig:
blir en del gulrøtter.....sprenger vel snart budsjettet:knegg:
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.