PDA

Vis full versjon : Nå var jeg her også

Mormona
11-08-2002, 23:01
Endelig....fikk registrert meg med navn og nummer tidligere i dag, men har ikke fått kommet igang før nå. Har nemlig hatt besøk av svigerfar med samboer så og si hele dagen :bonk:

Men nå var vi her da....på den nye snartmamma...har ikke helt bestemt meg for hva jeg synes :uff: ....må nok bli litt vant til å bruke denne varianten. På den annen side så får vi jo litt trening før vi likevel skal over til nybakt mamma om kort tid da :D

Godt å være "på nett" igjen uansett. Håper ingen faller fra nå da selv om vi er på nye sider.

Nå skal jeg bli litt kjent her inne og svare på litt innlegg :)

klem til dere alle fra Mormona T-21

Robyn
11-08-2002, 23:12
Hei Mormona!

Velkommen etter...:lol:

Tror det kommer til å ta litt tid å bli vant til disse sidene, ja, men det går seg vel til etterhvert får vi tro.

Ikke bare, bare for en gjeng med humørsyke gravide å måtte sette seg inn i så mye nytt!:bonk:

Men det er jo som du sier, om en måneds tid måtte vi vent oss til det uansett. (Og da har vi nok litt mindre tid...)

:findag:

Klem fra Robyn, 35+0

Tidl. bruker
12-08-2002, 13:46
Endelig fant jeg dere igjen!!

har savna dere sånn i helga (muligens litt avhengig???)...

Merker at jeg blir irritert når jeg ikke kjenner igjen alle navnene, men forhåpentligvis så går dette seg til etter hvert.

Gleder meg til å lære meg dette systemet å kjenne, sånn at vi kan komme tilbake i like bra "chatte-form" som tidligere!