PDA

Vis full versjon : 2 dager uten å kaste opp

Sessa
20-08-2002, 01:28
Har jeg kommet til et vendepunkt nå mon tro? Både idag og igår har jeg ikke kastet opp. Har heller ikke brekt meg, slik jeg har gjort flere ganger daglig i snart 3 mnd nå... Håper og krysser fingre og ben for at jeg får en "oppkast-fri" dag i morgen også. Nå er det jammen på tide å få nyte litt å være gravid!

Naboen min fikk forresten en liten baby-jente på torsdag/fredag og kom hjem igår! :D Åhhhh!! Jeg var på besøk der før idag og hun var så nydelig. Tenk jenter! Snart er det ikke så altfor lenge til vi skal få våre egne gutte og jente babyer i armene våre. Det skal bli tider det! :klapp:

Ha en lykkelig kveld!

:klem: Sessa

Sessa
20-08-2002, 13:10
Pluss idag blir 3!!!!! Ser nemlig ikke ut til at jeg skal kaste opp idag heller :D Nå begynner jeg virkelig å lure på om jeg ikke blir bedre altså :klapp: *juble litt på forskudd*

Kvalmen er her, men jeg føler ikke at det kommer opp igjen :)

Tidl. bruker
20-08-2002, 13:22
Så flott Sessa!!!

Det hadde vel vært helt utrolig hærlig om du slipper å kaste opp mere! Kan ikke fatte og begripe at du har holdt ut jeg...det må jo være helt forfærdelig å kaste opp hver dag i laaaang tid!

Jeg føler meg kjempeheldig som bare har vært kvalm (kasta opp 1 gang), og nå er den helt borte. Håper virkelig du får oppleve det slik du også nå...det syns jeg du fortjener!

Klem fraZafir 14+2

anita
20-08-2002, 13:25
Så bra, sessa:klapp: Skal krysse fingrene for at du slipper å :spy: mer.

Vet hvordan det er. Har fått prostafen av legen, men heldigvis har jeg bare vært så dårlig en dag at jeg har vært nødt til å ta en.