Vis full versjon : Ny her!!!!
Jeg har nettopp funnet dette nettstedet og det ser ut som en fin gjeng med Septembermammaer her. Har vært en "kikker" en liten stund, men nå er det på tide å delta aktivt.
Litt om meg; Jeg er 30 år og bor på Randaberg utenfor Stavanger. Er samboer og har en sønn født i 2000. Har termin 25. spetember og UL sier at vi får en jente denne gang.
Klem fra sol
:findag:
velkommen:D
Velkommen hit til septemberklubben..
Jeg har ikke vært så ativ her inne selv,men det er en
fin gjeng her i septemberklubben:klapp: :klapp:
Gratulerer så mye
Har slv termin 9 september og dette blir min første..
Det blir ei jente her oxo ifølge UL:baby:
lykke til videre:birth:
klemmer fra joker T-21
:klem: :klem: :klem: :klem:
Så gøy at du fant fram hit! Velkommen!!:klapp:
Jeg har vært utrolig takknemlig for å ha dette stedet. Folk her er utrolig aktive. Jeg har ikke sjans til å følge opp det.
Har to sønner fra før, på 6 og 4 1/2 år, nå venter vi spent på å se om det virkelig er sant at det er ei jente inni magen.. som ul viste oss.... Har termin 19- september.... akkurat en måned fra i dag...:klapp: Jippe.. Det blir greitt å komme i havn..
Uansett... -velkommen!!:klapp: :klapp:
:klem:
MetalMamma
20-08-2002, 03:16
Her inne har vi det kjempekoselig! :)
Håper du vil får mye glede og nytte av å sette deg ned "sammen med oss" og lese alle råd, tips, spørsmål, hjertesukk og utblåsninger vi har for oss her inne.... :lol:
Klemmer fra MetalMamma, 25 & Første-Knøtt :baby: , 35+3
Velkommen til deg ,sol!!
Synes det har vært kjempenyttig med disse sidene..leser nok mest selv, men har fått svar på mye jeg lurer på.....
Jeg har faktisk også termin 25 sept!
Vet ikke ennå om det er en liten gutt eller jente der inne...spennende:)
Det er min første--
lykke til:)
klerm, tessa73
Hei, Sol :)
Velkommen inn til oss her på septemberklubben. Har fått inntrykk av at det i grunnen er ganske mange septemberjenter der ute som har fulgt med oss andre her inne en stund :)
Du får henge på oss videre og bli med når vi flytter over til nybaktmamma om bare en liten stund.
Jeg er forøvrig 29 år gammel og venter min andre datter nå om bare 12 dager. Har termin 1. september......men jeg har en snikende følelse av at denne lille jenta ikke vil ut før til jul ;)
Ha en fin dag
klem fra Mormona T-12
Velkommen Sol!
Det var på TIDE :lol:
Jeg er selv 32 år og venter min første med termin 3.september
Klem
Vimsen T-14
Hei Sol! :)
Velkommen hit til oss! Håper du får like stor glede av disse sidene som jeg har hatt gjennom nesten hele svangerskapet.
Jeg er 27 og venter nr. 2 med termin 17. Vet ikke hva det blir, kjempespennende. Har en gutt på 6 fra før.
:findag:
Klem fra Robyn, T-28
Hei oghå:vink: Velkommen til oss:) Her har vi det kjempefint:)
Hilsen Miro:)
Hei SOL!
Fint navn forresten:D Velkommen til klubben, her er det en gjeng med veldig koselige og aktive jenter:klapp:
Jeg fyller 30 neste lørdag og venter mitt første barn, har termin 21. september og UL sier det blir en gutt!:)
Klem Hanneh 35 + 3
Aldri for sent SOL:)
Velkommen hit!
Er nok ikke selv av de mest aktive - det er utrolig aktivitet her inne. Men det er god tidsfordriv i disse sidene, og er det noe vi trenger nå er det at tiden skal gå....FORT:p
Lotti :baby: 20. september
Velkommen hit!
Jeg har termin 28. september, og har også en sønn i fra før (juli 2000).
Har du vært aktiv på Dr. Onlines sider?
:klem: fra aja og småtte 34+3
kokkemor
20-08-2002, 14:20
velkommen til deg :klapp: :klapp:
Var også er "kikker " en stund før jeg kom ut av skapet !!
Det er jo så masse aktivitet her i klubben , med masse god trøst å få der det trengs.
Venter selv jente nr.2 den 10.sept.
:birth:
masse hilsen kokkemor:findag:
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.