Vis full versjon : får jeg bli dersom UL sier februarklubben
jeg sitter her og lurer... liker meg veldig god her inne på Januarklubben, og håper at forde om UL sier februar termin at jeg kan bli her enda....
Her "kjenner" jeg alle og føler meg hjemme..
ikke det at jeg tror at jeg kan havne langt inn i februar. men mer enn en uke forskyvnign og vips...
bare noe jeg tenkte på:)
Gullifjun
20-08-2002, 09:44
Heisann Maya!
Jeg satt akkurat å tenkte på det samme :)
Min egen termin er 23. januar, legens er 26. januar, og vi vet jo aldri hva UL vil vise.............Jeg skal på UL 2. september.
Selv om UL viser f.eks. 2. februar, så ønsker jeg også å være her i januarklubben. Jeg vet jo at terminen er før det...........
Jeg er sikker på at alle Januarmammaer synes det er helt greitt at vi er her inne :D
Klem fra Gullifjun (17+5)
Sitter i samme smørje selv. ;)
Min og legens termin er 27.januar, og vi vet jo at mange blir flyttet på når de er på UL.
Håper at jeg også får bli hvis det skulle vise seg at ny termin er i februar.
Det er jo her jeg hører til.
Loppa & Lille Håp, 17+3.
hei du....
må si at jeg kjenner meg igjen her..
har nemlig termin 31 januar!!!!!
Sjansen for at jeg blir en Februar- mamma er vel rimelig stor...
Jeg var på Ul i går,men termin ble ikke korrigert..
Tror de regner med at terminen min er rimelig sikker, da jeg har en ISCI-baby i magen...
Hilsen tjorven og knøttet(16+4)
LeiaOrgana
20-08-2002, 14:07
Selv har jeg ingen overhengende fare for å havne i februarklubben, siden jeg har termin 10. januar. Ikke tror jeg det er stor sjanse for at jeg havner i desemberklubben heller. Men det jeg ville si er at det er kjekt å få beholde dere her som vi allerede har blitt litt kjent.
LeiaO
Mo & Nurket
20-08-2002, 14:23
Her er det heller ingen fare for å havne i februar med termin 2.januar. Men at mitt lille vidunder kanskje blir et desemberbarn kan jo hende. Alle som er her inne er jo så koselige og vi vil jo ikke miste noen! SÅ BLI!!!!!
MINNER FORØVRIG OM AT ALLE SOM KAN MÅ SETTE AV 7. SEPTEMBER OG BLI MED PÅ TREFF I OSLO!!!
:klem:
takk skal dere ha alle sammen, er temmelig sikker selv på terminen etter mitt vet skal den heller bli fremmover enn bakover.... men det er jo kjekt å høre at jeg får bli da....
er jo liksom så godt kjent med dere... leser og skriver med hverandre
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.