PDA

Vis full versjon : sex sex sex

natascha
21-11-2002, 17:09
hei på dere;)
har et problem som er ganske slitsomt, lurer på om dere har opplevd det samme..
er nemlig konstant kåt og det er jovel og bra, men jeg er det IKKE på min mann, som forøvrig er verdens beste...
mine ekser, derimot, og postmannen, legen og alle andre er meget interessante..
:leiseg:
hva skal jeg gjøre?
skulle gjerne snudde dette mot mannen min, det er jo helt forferdelig egentlig.
hmm...
noen forslag??:gal2:

cormatic
21-11-2002, 17:18
Jeg har ikke opplevd dette, og unnskyld at jeg ler:D , men det eneste jeg tenkte på når jeg leste innlegget ditt var Rachels (I Friends) sin oppførsel her for noen episoder siden...

:baby: 16+4 i dag:klapp:

Phoeebee
21-11-2002, 22:31
Tenkte ogsaa paa friends naar jeg leste!:p (Mener ikke aa vaere stygg med deg, altsaa... Ikke bli sinna...)

Jeg har det litt paa samme maate jeg ogsaa... Broren til Samina i Hotel Ceasar... Nam nam....:p :o Men jeg tenner paa mannen min ogsaa da... Problemet er bare at han tenner ikke paa meg...:leiseg: :bonk: :gal2: Skal ikke vaere lett i denne gravide verden....

Klemmer fra Annelin

28+4

Mariel
21-11-2002, 22:34
Kan umulig være enkelt å ha det sånn, og jeg har ikke mange gode råd å komme med nå, da jeg absolutt ikke har lyst på mannen min eller noen annen for den saks skyld! Men kan du ikke bare lukke øya å fantasere:???:

Meg
23-11-2002, 06:40
Jeg drømmer de heftigste drømmer om eks-kjærester jeg. Men det hender jeg sparer litt til sambis også:D

Men hva du skal gjøre? Lukke øynene som Mariel sier, er det eneste jeg kan tenke på. Ha sex i mørket??

Børdy
23-11-2002, 21:44
Kan ikke helt se problemet her. Har det sånn i perioder jeg også. Tror nok det er ganske normalt, selv om det kanskje ikke er så "stuerent" å innrømme det?

Er det ikke fint å i det minste ha sexlyst? :D Det er nok det verste, å ikke ha det i det hele tatt... ;)

Tidl. bruker
29-11-2002, 13:53
Aldri hørt om før:(