PDA

Vis full versjon : Skal vi tørre å reise så langt nå ?

Tvillingmamma
21-11-2002, 17:16
Hei

Vi har egentlig planlagt å reise til et vennepar i sverige til helga. De bor i Borås, ca 6 mil lengre enn Gøteborg, dvs at vi må kjøre ca 33 mil til dem. Vi skal jo dit for å shoppe babyklær, babyvogna og masse annet også, så vi har veldig lysst.

MEN, jeg er litt redd for å kjøre så langt nå, ting kan jo skje når som helst med meg siden jeg bærer på tvillinger, er nå i uke 28+4 !!!!
Dessuten er det spådd snøvær........skrekk og gru....hva skal vi gjøre ?? er så i tvil..... men men... på den annen siden, vi må jo få handlet disse tingene også .

Har dere noen råd til meg, så vi kan få tatt en beslutning ??

Philomene
28-11-2002, 15:54
Hvis du er urolig, ikke reis. Hvis du har veldig lyst til å handle (hva med besøke vennene dine?), reis.

M.a.o. : er du voksen nok til å bli gravid, klarer du ta denen beslutbningen selv ;)
Fødselen kan skje i morgen eller om 12 uker, det er lite du kan gjøre for å vite mer -uansett hvrop amnge du bærer. Men det kan være ubehagelig å sitte lenge i en bil da...

Lykke til videre med svangerskapet!

Poppel
23-01-2003, 06:19
Heisann!

Det kommer helt an på åssen du føler det vil nå jeg si. Selv reiste jeg med tog til min søster i Stavanger i uke 25. Jeg var svær, men det gikk bra, selv om det var ganske slitsomt. Jeg har hele tiden hatt den innstillingen at hvis det skjer noe, så er det sykehus overalt! Kanskje liten trøst, men de MÅ ta deg inn uansett hvor du er hvis det skjer noe. Om du får bli der er en annen sak...

Sjekk ut med legen din på sykehuset og hør hva han eller hun har å si, evt. sjekk ut med sykehus i nærheten av der dere reiser hvordan praksisen er hvis du må inn der i "nødstilfelle".

Lykke til!

Hilsen Poppel, mamma til 1 år gamle tvillingjenter