PDA

Vis full versjon : kan noen berolige meg litt

Arwen1
10-01-2005, 07:36
dette kan være litt ekkelt så nå er dere advart.

igår når jeg tørket meg etter en dusj, så kom det litt gulaktig utflod på håndkleet, tørket en gang til og da kom det en klump med slimaktig utflod. ca samme konsistens som snørr og samme gulfarge også :urk: luktet ingenting av dette
er dette normalt?? er jo nå livredd for at dette er slimproppen

kan noen være så snille og berolige meg litt

LadyBee
10-01-2005, 07:40
Håper dette er nok til å berolige deg:

Jeg har sett disse et par ganger, jeg også, uten at det var noe annet enn vanlig utflod. Min beste teori så langt, er at det ser ut til å ha sammenheng med at jeg har fått i meg for lite væske...

Papillion
10-01-2005, 11:29
dette kan være litt ekkelt så nå er dere advart.

igår når jeg tørket meg etter en dusj, så kom det litt gulaktig utflod på håndkleet, tørket en gang til og da kom det en klump med slimaktig utflod. ca samme konsistens som snørr og samme gulfarge også :urk: luktet ingenting av dette
er dette normalt?? er jo nå livredd for at dette er slimproppen

kan noen være så snille og berolige meg litt
Dette er helt normalt med den slags utflod. Kjenner litt for godt til det selv:urk:

Pricilla
10-01-2005, 11:41
Hei. jeg har også hatt en sånn stor snørrklump en gang, men har vært til GU/UL etter det, og var ikke noe galt da i hvert fall.. Tror det er normalt.

Arwen1
10-01-2005, 18:40
takk ale sammen :klemme: , snakket med jordmor idag også, og hun sa det var normalt og ingenting og bekymre seg for så nå går det bedre