PDA

Vis full versjon : Mammaklær

Demeter
20-08-2002, 12:51
...nå har også jeg vært og kjøpt mammaklær - selv om magen kun er synlig for de som kikker veldig nøye etter. Skulle i grunnen ønske at den gjorde litt mer av seg....

Tauet med min elskede til Hennes & Mauritz, følte meg veldig keitete, har jo aldri gjort sånt før!! Endte opp med et par kjoler og et par topper. Kroppen min har ennå ikke en form som passer i en mammabukse, så det får jeg vente med.

Dere Stavanger/Sandnes-jenter, har dere gode tips til hvor man handler mammatøy? Er så lite bevandret i sånt, har bare funnet H&M på Kvadrat til nå!

Hilsen Demeter (13+1)

Sun shine
20-08-2002, 13:52
Jeg har handlet over nettet på noe som heter Bittens, de har en god del flotte mamma antrekk. Har en venninde som bor på Finnøy som også har handlet dær, og som er veldig fornøyd. Det er jo litt dyrere enn H&M, men servicen og snitte er bedre.

PS: Jeg handlet et par bukser som kan brukes fra begynnelse til slutt i svangerskapet. Veldig kjekke!

Lykke til.

Lina 18+4

tjorven
20-08-2002, 14:49
hei Sunshine...

Hva er internettadressen til bittens????

Hadde vært OK med litt bedre kvalitet enn klærne hos H&M

Hilsen tjorven og knøttet (16+4)

Demeter
20-08-2002, 14:51
Dette var jo genialt, takk for tipset - jeg har bestilt tre bukser så nå får vi bare håpe at de passer...

Adressen er www.bittens.no

LeiaOrgana
20-08-2002, 15:16
Bittens har jo også butikk i Stavanger, for de som har mulighet å reise dit. Da får en jo også prøvd buksa. Har kjøpt ei bukse der, som jeg er KJEMPE fornøyd med, om den kosta litt mer.

LeiaO - snikleser fra januarklubben

Demeter
20-08-2002, 16:39
Dette var jo genialt, takk for tipset - jeg har bestilt tre bukser så nå får vi bare håpe at de passer...

Adressen er www.bittens.no

Tidl. bruker
20-08-2002, 17:14
Finnes bukser som ikke er så mamma klær aktig. Jeg har teng å kjøpe meg strekk bukser tror jeg. Men har ikke begynt å kjøpe noe ennå.:D