PDA

Vis full versjon : Brun utflod... hjelp!

Lineamor
22-11-2002, 15:11
Hei,
jeg er nå i uke 10 og har brun utflod (av typen som ellers ofte kommer rett før/rett etter mens) for tredje dag på rad. Det er ikke mye, bare en liten flekk (en dråpe pr dag?), men jeg blir så engstelig av det. Er jo fortsatt redd for at dette kan gå galt. Er det noen av dere som har opplevd dette før? Noen som vet om det er farlig? Kan en SA begynne på denne måten?

Har ikke kontaktet lege siden det er så lite og jeg ikke har magesmerter, men jeg hadde blitt veldig glad om noen kunne berolige meg litt...

Hilsen Lineamor 9+3

Kalis
22-11-2002, 15:24
Dette hadde jeg også og er nå i uke 36. Vet ikke hvorfor, legen fant ikke ut av det - men jeg synes uansett at du bør kontakte lege; det er bedre med en undersøkelse for mye enn en for lite!!

Antakelig er det ingenting å uroe seg for, men ta en telefon til legen du og få sjekket det ut!

Lykke til!:)

Atilla
22-11-2002, 15:25
Ring lege med en gang, det er nok ingenting å gjøre og sikkert ingenting å bekymre seg for, men ta kontakt du. Så slipper du å lure så fælt. Dessuten er det bedre å gjøre det nå, for det blir jo snart helg og da er det nok vanskelig å få noen kontakt.

OOOPS 4!
23-11-2002, 17:14
heisann...
Jeg hadde brun utflod i to dager da jeg gikk gravid med tredjemann, ble sykemeldt av legen og bedt om å ta det med ro!
Men legen sa at det ikke var farlig siden det ikke var ferskt blod ( rødt), men at det var lurt å ta det rolig... antagelig litt blod som har lagt utenfor åpningen en stund, og nå har kommet ut...
Jeg fikk det også da jeg var 10 uker på vei, men alt gikk bra videre...
Snakk med legen du.. og lykke til videre

:stakar: