Sun shine
20-08-2002, 13:45
Har svart på noen innlegg, men helt glemt å si at det fortsatt er meg. Ble så inspirert av det nye designet på snartmamma nett at jeg måtte fornye meg selv også.
Er kommer hjem fra første ferien( skal ha en syden tur i oktober)
Føler meg i stor form, utrolig godt.
Magen begynner å vises, spesielt når jeg går i stretch dongeri skjørtet mitt.
Vi ser frem til UL på mandag, blir spennende å se baby, samt at vi krysser fingre og tær for at alt er bra.
Vi har shopet en god del ting og tang til baby, Det kan kanskje være tidlig. Men når vi først var igang ble det: vogn, seng, senge tøy, bil sete, bære sele, madrasser og en del småtterier, er det bare vi som er tidlig ute på denne fronten?
Har begynnt å kjenne litt aktivitet, det er svakt og sjeldent. men det må være baby, for luft kjennes ikke slik.
Er det andre som kjenner liv, og hvor ofte og mye?
Kos dere alle sammen, med den flotte voksende magen.
Lina 18+4:mervink:
Er kommer hjem fra første ferien( skal ha en syden tur i oktober)
Føler meg i stor form, utrolig godt.
Magen begynner å vises, spesielt når jeg går i stretch dongeri skjørtet mitt.
Vi ser frem til UL på mandag, blir spennende å se baby, samt at vi krysser fingre og tær for at alt er bra.
Vi har shopet en god del ting og tang til baby, Det kan kanskje være tidlig. Men når vi først var igang ble det: vogn, seng, senge tøy, bil sete, bære sele, madrasser og en del småtterier, er det bare vi som er tidlig ute på denne fronten?
Har begynnt å kjenne litt aktivitet, det er svakt og sjeldent. men det må være baby, for luft kjennes ikke slik.
Er det andre som kjenner liv, og hvor ofte og mye?
Kos dere alle sammen, med den flotte voksende magen.
Lina 18+4:mervink: