Vis full versjon : Smerter i underliv
Jeg har noen rare smerter i underlivet, liksom på den ene siden bare. Det er ikke inni magen, nesten som det er i den ene kjønnsleppen. (høyre)
Det kommer en slags stikninger, de kommer jevnt når de kommer. Har til og med våknet om natten pga dette. Kan skje både når jeg sitter stille i en stol og når jeg beveger meg.Merkelig...
Føler ikke at noe er galt med babyen, heldigvis, men lurer veldig på hva dette er!
Noen som vet eller hatt lignende som gikk over av seg selv?
Candice 11+4
Hei!
Hvis det er i selve kjønnsleppen kan det være en åreknute. Det kan høres sånn ut, men det er litt rart at du har fått det så tidlig, tror jeg. Jeg var litt plaget av det i forrige svangerskap, men det kom ikke før jeg var rundt halvveis.
Jeg syntes det hjalp veldig å smøre med kobbersalve (cuprum metallicum preaparatum). Den salven er det mange som bruker for å vide ut/ tøye åpningen siste tiden før fødselen, og det var derfor jeg kjøpte den, men i bruksanvisningen sto det at den skulle være bra mot åreknuter og kramper, så da brukte jeg den friskt både her og der.
Selve åreknuten forsvant ikke før etter fødselen, men jeg var ikke noe særlig plaget etter at jeg begynte å smøre meg.
Lille Blomst
19-01-2005, 14:06
Jeg har noen rare smerter i underlivet, liksom på den ene siden bare. Det er ikke inni magen, nesten som det er i den ene kjønnsleppen. (høyre)
Det kommer en slags stikninger, de kommer jevnt når de kommer. Har til og med våknet om natten pga dette. Kan skje både når jeg sitter stille i en stol og når jeg beveger meg.Merkelig...
Føler ikke at noe er galt med babyen, heldigvis, men lurer veldig på hva dette er!
Noen som vet eller hatt lignende som gikk over av seg selv?
Jeg kjenner akkurat på det samme!! Ble så "glad" da jeg så at det var fler!! :fnise:
Åreknute, det hadde jeg ikke tenkt på! Skal jammen spørre legen om dette! Skal der snart.
Ja, det er det som er så fint med snartmamma, man er aldri alene om noe, Lille blomst!
Sist gang jeg var gravid fikk jeg masse god informasjon her inne, pluss 7 gode venninner som har holdt sammen i over 3 år nå, og er blitt kjempegode venninner!
Klem, Candice
MammaLykke
19-01-2005, 19:03
Hei,
Jeg har hatt mange rare smerter, folelser i underlivet,
snakket med gynekologen min om det paa UL, for 2 dager siden, og han sa det var helt normalt. Lykke til! KLEM!
Emmeline
22-01-2005, 13:42
Syntes kanskje det hørtes ut som bekkenløsning jeg! Det var iallefall slik jeg begynte. Stikkinger og verking ved skambeinet. Ikke noe å være redd for! Lykke til :klem:
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.