Vis full versjon : Meldte meg inn litt for tidlig
Tingeling
20-08-2002, 14:33
Må nok bøye av og si takk for meg for denne gang. Var nok litt iverig og meldte meg inn før jeg burde (sånne som meg skaper bare uro i flokken). Har hatt 2 blå siden tirsdag men i går kveld kom det blod på papiret. Bestemte meg for å ta den siste testen jeg hadde liggende og den ble........ blendahvit. Uff... jeg ville så gjerne at det skulle gå min vei. Men alt kan ikke bare være perfekt hele tiden. Det passet liksom litt for godt inn i livet vårt nå til at det kunne være sant. Har tatt meg fri fra jobben i dag og har ligget å ventet på det store fossefallet i hele natt. Men begynte ikke å blø igjen før i 10 tiden. Ikke kommer det noe foss heller.
Dersom det er noen som har greie på SA og blødninger så vær snill å fortell meg om det. Jeg har hørt at man får voldsomme magekramper og at blodet fosser ut. Er det det jeg kan vente meg? Og i så fall hvor lenge etter første tegn til blødninger?
Dette er veldig viktig for meg og håper at noen kan ta seg tid til å skrive noen ord.
Takk for at dere er til og at dere er mine "hemlige" hjelper.
Huffda Tingeling, dette skulle da ikke hende. Sender over noen trøsteklemmer :stakar: :stakar: Føler med deg.
Jeg har ikke så mye peiling på SA, kun MA. Håper noen andre kan komme med sine erfaringer.
Håper vi ser deg snart igjen.
mon
Uff da!!! Kjempetrist at det ikke gikk din vei!!
Når jeg hadde en tidlig SA så fikk jeg kun en vanlig mens, litt kraftig, men ikke noe fossefall eller noe. Hadde kun vanlige menssmerter.
Håper du snart kommer tilbake til oss:stakar:
Saga
Uff da! :trist!:
Det var jo ikke slik det skulle gå, Tingeling! :(
Har ikke så mye peiling på SA, men etter det jeg har lest så er det vel vanlig at det er som Saga forteller; som en litt kraftig mens. I hvertfall når det er så pass tidlig i svangerskapet!
Tenker på deg! :klem:
Håper vi ser deg her snart igjen!
Å nei og nei, så trist å høre...
:stakar: Håper du kommer tilbake senere!
Tidligere bruker
20-08-2002, 16:42
:leiseg: :leiseg: :leiseg:
Sender deg noen trøsteklemmer jeg, vet desverre lite om SA.
:klem::klem::klem:
:trist!: Uff, dette var leit, Tingeling! :leiseg:
Vet heller ikke så mye om SA, ville bare sende deg noen :stakar: :stakar::stakar:
Nei,nei,nei!
Dette var ikke hyggelig lesning :(
Har sett at du har meldt deg inn ,men ikke fått lagt inn svar pga. problemer med brukernavnet mitt.
Syntes det var så gøy at vi skulle komme i samme klubb en gang til.
Så leit for deg:(
Håper du er superraskt tilbake Tingeling.
Klem fra Frida 7+3
Så trist tingeling. :(
Lykke til neste gang. :stakar:
Så leit at det skulle gå slik Tingeling:leiseg: :leiseg:
Håper at du kommer tilbake snart:stakar: :stakar:
Varme klemmer fra Liz
Rakk ikke å si gratulerer engang, jo...
Håper å se deg igjen raskt!
Så leit da, Tingeling! Håper du er tilbake igjen snart da. :klem:
Tingeling
21-08-2002, 01:34
Takk for alle tankene deres...... det går veldig bra med meg.
Har ingen vondter, bare blod. Blør faktisk mindre enn ved vanlig mensen. Skal til legen i morgen for å bekrefte om alt er over.
Det finnes jo flere muligheter og dessuten var gubben litt fornærma for at prøvetiden ble litt vel kort;)
Jeg kommer sterkere tilbake om ikke så lenge får jeg håpe.
Enn så lenge: ha det fint med de voksende magene deres :)
Så leit, da Tingeling.
:klem: Dragen
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.